Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات شطرنج رده‌های سنی جهان با توجه به پاندمی کرونا به صورت آنلاین و قاره‌ای برگزار شد تا برگزیدگان هر منطقه برای حضور در مرحله نهایی این رقابت‌ها مشخص شوند.

تیم شطرنج رده‌های سنی ایران که با ۲۶ بازیکن در این مسابقات شرکت داشت از رقابت با حریفانش موفق به کسب ۶ مدال شد و بعد از هند (۱۰ مدال) و بالاتر از چین (۵ مدال) در رده دوم آسیا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینا موحد و ملیکا محمدی (مدال طلا)، امیررضا پورآقا بالا (مدال نقره)، سحر معصومی، بردیا دانشور و مهدی غلامی (مدال برنز) مدال آوران ایران در این مسابقات بودند.

رقابت‌های رده‌های سنی جهان در قاره آسیا طی روزهای ۲۱ تا ۲۳ آذرماه برگزار شد. نتایج کلی این رقابت‌ها روز گذشته توسط فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) به صورت رسمی اعلام شد. بر این اساس فیده علاوه بر ۶ مدال آور ایران، به مائده یوسفیان هم سهمیه حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان را اعطا کرد. این شطرنجباز زده سنی زیر ۱۰ سال به خاطر عملکرد خوبی که در مسابقات آسیایی داشت دعوتنامه حضور در مرحله نهایی مسابقات رده‌های سنی جهان را دریافت کرده است.

بدین ترتیب شطرنج ایران با ۷ سهمیه در مرحله نهایی مسابقات رده‌های سنی جهان شرکت خواهد داشت. این رقابت‌ها از شنبه آینده آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

مهرداد اردشی هدایت تیم شطرنج رده‌های سنی ایران را بر عهده دارد.

کد خبر 5097067

منبع: مهر

کلیدواژه: شطرنج مسابقات قهرمانی جهان مسابقات شطرنج قهرمانی رده های سنی بردیا دانشور تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فینال لیگ قهرمانان آسیا هندبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا علیرضا بیرانوند لیگ کشتی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کشتی فرنگی تکواندو کشتی آزاد لیگ برتر هندبال رده های سنی جهان مرحله نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان

ملی پوش تنیس روی میز ایران با شکست نماینده چین تایپه به مرحله یک شانزدهم نهایی جدول اصلی مسابقات عربستان صعود کرد.

به گزارش ایسنا، جدول اصلی مسابقات تنیس روی میز بین المللی عربستان برگزار شد و نماینده ایران موفق به شکست حریف خود شد. 

نوشاد عالمیان در دوره نخست جدول اصلی مسابقات توانست بازیکن چین تایپه که رنکینگ ۲۹ جهان را داشت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. 

عالمیان پیش از این در جدول مقدماتی توانسته بود با شکست حریفانی از اتریش بلژیک و مصر به جدول اصلی مسابقات صعود کند. 

نتیجه بازی به شرح زیر است: 

مرحله یک سی و دوم نهایی جدول انفرادی 
نوشاد عالمیان از ایران (رنکینگ ۶۸ جهان ) ۳ - چنگ کائو از چین تایپه ( رنکینگ ۲۹ جهان) ۲
امتیاز:  ۹ - ۱۱، ۱۱ - ۷، ۸ - ۱۱، ۱۱ - ۲، ۱۱ - ۴ 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا