Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا رجبی، مسئول هیئت بیت‌الاحزان فاطمه (س) گفت: با توجه به اینکه امسال شب یلدا با میلاد حضرت زینب (س) مصادف شده است، همچنین به منظور پیشگیری از کرونا و تشویق مردم به ماندن در خانه اقدام به برگزاری پویش توزیع بسته حمایتی اقدام کردیم.

او با اشاره به اینکه این پویش کاملاً مردمی بوده و هزینه‌های آن از سوی نیکوکاران پرداخت شده است، افزود: در مجموع ۱۳ میلیون تومان برای تهیه این بسته‌ها هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول هیئت بیت‌الاحزان فاطمه (س) ادامه داد: هر بسته تهیه شده شامل کیک، تنقلات ویژه شب یلدا، میوه و همچنین پیکسل سردار شهید سلیمانی است.

رجبی افزود: از خانواده‌هایی که این بسته‌ها را دریافت می‌کنند خواسته شده در جشن شب یلدا عکس‌هایی بگیرند و برای هیئت ارسال کنند؛ به بهترین عکس‌ها جوایزی اهدا خواهد شد.

او ادامه داد: به یمن حروف ابجد حضرت زینب (س) که عدد ۶۹ است، مبنای تعداد بسته‌ها را عدد ۶۹ قرار دادیم که البته به همت خیران، مشارکت افراد بیشتر از تعداد این بسته‌ها بود و به ۹۰ بسته رسید.

مسئول هیئت بیت‌الاحزان فاطمه (س) گفت: این پویش با هدف اشاعه فرهنگ کمک‌های مؤمنانه، برگزاری جشن حضرت زینب (س) و ماندن در خانه برگزار شده است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شب یلدا کمک خیران حضرت زینب بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد

به گزارش "ورزش سه"، در دور برگشت از سری مسابقات پلی‌اوت سوپر لیگ والیبال روسیه تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی ایرانی خود توانست به راحتی و با نتیجه سه بر صفر پیروز شود و رتبه سیزدهمی خود را حفظ کند.

در این دیدار اورال اوفا ست های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 16 و 25 بر 20 پیروز شد تا در فاصله یک  بازی مانده به پایان دور پلی اوت رتبه سیزدهمی را از آن خود کرده باشد.

میلاد عبادی فردا آخرین بازی خود را برای این تیم مقابل نووگورود‌ انجام خواهد داد و سپس راهی اردوی تیم ملی والیبال ایران پس از استراحتی چند روزه خواهد شد.

همچنین در فینال سوپر لیگ روسیه تیم زنیت کازان با سرمربی گری آلکسی وربوف و توماس توتولو دو برد برابر دینامو مسکو کسب کرده اند و به تنها یک برد دیگر برای قهرمانی نیاز دارند.

دیگر خبرها

  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • پاپیروس دو هزار ساله‌ای که احتمالا راز «آرامگاه افلاطون» را فاش می‌کند (+عکس)
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • ساخت تونلی ۱.۵ برابر برج میلاد به دست مهندسان ایرانی