Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نیکبخت معتقد است صدرنشینی استقلال در لیگ برتر به این تیم اعتماد و انگیزه بیشتری می ‌دهد

علیرضا نیکبخت پیشکسوت استقلال درباره شرایط آبی پوشان در لیگ بیستم صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، علیرضا واحدی نیکبخت به ایرنا گفت:

یکی از مهم ‌ترین دلایلی که باعث شد استقلال شهر خودرو را شکست دهد خط هافبک این تیم بود که با دوندگی و پرسینگ عالی در دفاع و حمله به بهترین شکل ممکن عمل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال افزود:

محمد نادری تا زمانی که در زمین حضور داشت توانست وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. او به طور حتم یکی از بهترین خریدهای استقلال در لیگ امسال است.

نیکبخت تصریح کرد:

زوج محمد نادری و هروویه میلیچ‌ می ‌تواند کارآیی استقلال را در جناح چپ به طرز قابل ملاحظه ‌ای افزایش دهد اما اینکه هر دو بازیکن در ترکیب اصلی قرار داشته باشند یا خیر به نظر محمود فکری بستگی دارد.

نیکبخت تاکید کرد:

رشید مظاهری روز فوق ‌العاده ‌ای را در بازی با شهر خودرو پشت سر گذاشت. شاید اگر او درون دروازه قرار نداشت استقلال گل می ‌خورد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:

استقلال به خاطر دو تساوی مقابل صنعت نفت آبادان و پیکان تحت فشار قرار داشت و این اصلا خوب نبود. هواداران استقلال باید صبور باشند و بدانند تنها راه موفقیت این تیم در لیگ برتر حمایت‌ های آنها از فکری و شاگردانش خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیمار جونیور، کاپیتان تیم ملی برزیل به عنوان «بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال» از سوی سایت 90 مین انتخاب شد. بر اساس گزارش 90 مین، نیمار از 91 ضربه پنالتی که در دوران فوتبالی اش زده 74 بار را به گل تبدیل کرده و 17 بار را خراب کرده تا از این حیث بهترین فوتبالیست تاریخ شود.10 پنالتی زن برتر تاریخ فوتبال از دید این رسانه انگلیسی به ترتیب زیر است:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900244

دیگر خبرها

  • تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • مالکیت فکری پشتوانه اقتصاد دانش‌بنیان
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند