Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت تفاهم نامه همکاری معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد و معاونت پژوهشی و فناوری وزارت علوم گفت: این تفاهم نامه به منظور ایجاد بستر مناسب و استفاده از ظرفیت های موجود دانشگاه برای توسعه فناوری های برتر در کشور از طریق راه اندازی مراکز رشد تخصصی و ایجاد محصولات و شرکت های دانش بنیان و همچنین تقویت و حمایت بیشتر از مراکز رشد موجود دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به جهت اجرایی شدن مفاد این تفاهم در معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری شورایی تحت عنوان شورای" سیاست گذاری و راهبری مراکز رشد دانشگاه" ایجاد شده که متشکل از جمعی از معاونین و مدیران کل دانشگاه و نماینده وزارت علوم است.
معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی،  افزوود: این شورا فعالیت ها و سیاست های کلان حوزه مراکز رشد را برنامه ریزی کرده و به واحدهای دانشگاهی ابلاغ می کند. تایید برنامه کسب کار (BP) مراکز رشد و صدور مجوز راه اندازی مرکز رشد توسط شورا صادر می شود.
 دهقانی به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری و راهبری مراکز رشد دانشگاه اعلام کرد:  ارزیابی مراکز رشد و تدوین آیین نامه های حمایتی نیز توسط این شورا به واحدهای دانشگاهی ابلاغ می شود. در ذیل شورای سیاست گذاری و راهبری مراکز رشد دانشگاه کمیته برنامه ریزی و هماهنگی رشد قرار دارد. اعضای این کمیته شامل جمعی از خبرگان حوزه فناوری دانشگاه ونماینده معاونت پژوهش وفناوری وزارت علوم است که بررسی های اولیه مصوبات شورا را به عهده دارند.
براساس اظهارات معاون دانشگاه آزاد، اعضای شورای سیاست گذاری و راهبری مراکز رشد دانشگاه بر این اساس هستند: 
عبارتند از 
روح اله دهقانی فیروزآبادی (رئیس شورا)؛ معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی
 محمد مهدی فداکار (عضو شورا)؛ معاون توسعه ومدیریت منابع دانشگاه
 مهدی کشمیری (عضو شورا)؛ مدیر کل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
 قباد بهزادی پور  (عضو ودبیر شورا)؛ مدیر کل کار آفرینی و مراکز رشد دانشگاه
سید احسان شیرنگی (عضو شورا)؛ مدیر کل اقتصاد دانش بنیان وتوسعه سرمایه گذاری دانش بنیان دانشگاه
 وحید ضرغامی(عضو شورا)؛ مدیر کل سیاست گذاری ونظارت راهبردی دانشگاه
سید جواد صدری مهر (عضو شورا)؛ مدیر کل تجاری سازی وپارک علم وفناوری دانشگاه

انتهای پیام/

حبیبه رحیمیان کد خبر: 1084267 برچسب‌ها معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم روح الله دهقانی فیروزآبادی مراکز رشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم مراکز رشد وزارت علوم تحقیقات و فناوری فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی فناوری وزارت علوم عضو شورا مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد، در نشستی با حضور حجت‌الاسلام محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان و حجت‌الاسلام رضا صادقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد به امضا رسید.
 
در بخشی از این تفاهم‌نامه آمده است: برای گسترش همکاری و بهره‌گیری از منابع انسانی حوزه‌های علمیه در زمینه آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، تبلیغی و مدیریتی متناسب با شئون حوزویان و همچنین ضرورت استفاده از منابع موقوفات مرتبط با حوزه و نیز توسعه فرهنگ وقف، تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد منعقد می‌شود.
 
تشکیل کارگروه همکاری و تعامل متشکل از نمایندگان دوطرف به‌منظور تعیین سیاست‌ها و جهت‌گیری‌های همکاری، تعیین محور‌ها و اولویت‌های سازمانی، تهیه و ارائه طرح‌ها و برنامه جهت همکاری‌های مشترک، اجرایی کردن مصوبات و توافقات، حل و فصل امور وقفی مدارس علمیه خواهران استان یزد و بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرفین در امور مرتبط با اهداف و وظایف حوزه‌های علمیه، توسعه و گسترش فرهنگ وقف در جامعه خصوصاً در مسیر توسعه مدارس و حوزه‌های علمیه از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.
 
این تفاهم‌نامه با یک مقدمه چهار ماده و یک شیوه در دو نسخه به امضای حجت الاسلام والمسلمین رضا صادقی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کارگر رسید.

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • انعقاد ۷ تفاهم‌نامه رهاورد اکسپو برای خراسان جنوبی