Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنونی ۳۰ قلاده سگ بلاصاحب زنده‌گیری شده و طبق قرارداد با سرمایه‌گذاری در یکی از شهرهای همجوار برای نگهداری به آنجا انتقال و تحویل داده می‌شوند.

وی افزود: اخیرا در یکی از منازل حاشیه‌ای این شهر که یک قلاده سگ اهلی به علت سن بالا تلف شده است، برخی از افراد با هویت معلوم تصویر آن را با عنوان اینکه شهرداری به اتلاف آنها اقدام کرده، منتشر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار چهاربرج با بیان اینکه این شهرداری از طریق مراجع قضایی این موضوع را پیگیری می‌کند، گفت: برای زنده‌گیری سگ‌های ولگرد در سطح شهر مستندات لازم وجود دارد و به هیچ وجه به اتلاف سگ‌های بلاصاحب اقدام نشده است.

مقدم، افزود: در جلسه‌ کارگروه کنترل سگ‌های ولگرد که با حضور دستگاه‌های مرتبط و سه شهرداری میاندوآب‌، چهاربرج و باروق برگزار شد، مقرر شده است با همکاری شهرداری‌های سه‌گانه، مکانی توسط شهرداری میاندوآب‌ برای این مهم آماده شود.

اخیرا در شبکه‌های مجازی شهرستان میاندوآب خبرهایی مبنی بر اتلاف سگ‌های بلاصاحب با گلوله و محبوس کردن آنها در یک انبار منتشر شده است که از مسوولان این شهرستان خواسته شده تا به این امر رسیدگی و پناهگاهی برای نگهداری اینگونه سگ‌ها در نظر گرفته شود.

شهر چهاربرج با ۱۲ هزار نفر جمعیت مرکز بخش مرحمت‌آباد است و از سال ۱۳۷۵ شهرداری در این شهر تأسیس شده است.

برچسب‌ها چهاربرج مراکز جمع آوری سگ های ولگرد میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهاربرج میاندوآب چهاربرج میاندوآب اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم