Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره پرتغالی بازیکن برتر فوتبال جهان در سال 2001  (1380/09/26)

" لوییس فیگو " ستاره پرتغالی تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید اسپانیا دوشنبه شب در زوریخ از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال / فیفا / بـــــه عنوان مرد فوتبال سال 2001 جهان برگزیده شد. در انتخاب بازیکن برتر سال 2001 از 130 مربی تیم های ملی فوتبــــــال کشورهای مختلف در سراسر جهان نظر سنجی شده بود که در نهایت " فیگو" 29 ساله با پیشی گرفتن از " دیوید بکهام " انگلیسی و " رائول گونزالس " اسپانیایی عنوان مرد سال فوتبال جهان در سال 2001 رابه خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سال 2000 نیز عنوان مرد سال فوتبال اروپا را کسب کرده بود. این برای نخستین بار در تاریخ انتخاب مرد سال فوتبال جهان است که یک بازیکن پرتغالی موفق به کسب این مهم شده است . سال گذشته " زین الدین زیدان " عنوان مرد سال فوتبال جهان را کسب کرده بود. " فیگو" که در چهارم نوامبر سال 1972 درشهر لیسبون پرتغال متولد شده است برای نخستین بار با تیم زیر 16 سال پرتغال مطرح شد و سپس بخت حضور در تیم زیر 21 این کشور را به دست اورد. وی در 19 سالگی پیراهن تیم ملی فوتبال پرتغال را برتن کرد. در سال 1989 با تیم زیر 16 سال پرتغال فاتح جام جهانی زیر 16 سال جهان شد و در سال 1991 با تیم زیر 20 سال پرتغال به مقام قهرمانی جام جهانی جوانان زیر 20 سال رسید.

گزارش مطبوعات چین درباره مذاکره با" اری هان" (1381/09/26)

مطبوعات چین روز سه شنبه به نقل از یک مقام آگاه در فوتبال این کشور، از مذاکره با "آری هان" هافبک سابق تیم ملی هلند در مورد مربیگری تیم ملی فوتبال چین گزارش دادند.

به گزارش خبرگزاری رویترز از پکن، "ژو هیوآن" مدیر گروه مربیان فدارسیون فوتبال چین اظهارداشت: تا هنگامی که قراردادی امضا نشده، نمی توان با قطعیت گفت "آری هان" سرمربی تیم است. درخواست 700 هزاردلاری هان بعنوان دستمزد سالانه، بالاترین مبلغ در میان پنج کاندیدای مربیگری تیم فوتبال چین است. مهمترین نامزدها به نوشته روزنامه پکن مورنینک پست عبارتند از "ویلم وان هانگم" دستیار مربی تیم ملی هلند و "فیلیپ تروسیه" مربی سابق ژاپن.

بنابراین گزارش، مقامات فوتبال چین بخاطر کم تجربگی هان در مربیگری ملی دچار تردید هستند اما برنامه های جالب وی برای پرورش استعدادهای جوان آنان را ترغیب می کند. هان پیش از این هدایت تیم های باشگاهی وین اتریش، فاینورد، سالونیکا یونان، اشتوتگارت و نورمبرک آلمان را برعهده داشته است. وی ماه گذشته از سمت مدیر ورزش باشگاه محلی اشتوتگارت کیکرز استعفا داد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا ورزشگاهی را در ایران احداث نخواهد کرد (1382/09/26)

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت : این کنفدراسیون برنامه ای را برای احداث ورزشگاه در ایران پیش بینی نکرده است. "محمد بن همام" چهارشنبه شب در مراسم افتتاح پروژه گل در تهــــران در گفت وگوی کوتاهی با نمایندگان رسانه ها افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه های خود را تا سال 2006 میلادی طراحی کرده است اما دراین برنامه احداث هیچ ورزشگاهی در ایران مورد پیش بینی قرار نگرفته است.

"بن همام" درخصوص دیدارهای امروز خود با " محسن مهرعلیزاده " معاون رییس جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی و "محمد دادکان" رییس فدراسیون فوتبال گفت: دراین دیدارها راهکارهای رشد و توسعه فوتبال ایران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. وی با بیان اینکه در گذشته ایران قدرت اول فوتبال آسیا بود، اظهار داشت: این کنفدراسیون در تلاش است تا با همکاری تنگاتنک فدراسیون فوتبال ایران، مجددا فوتبال این کشور را به روزهای اوج گذشته خود باز گرداند. رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا اضافه کرد : به همین دلیل "پروژه گل یک" فوتبال ایران عصرامروز گشایش یافت تا فدراسیون فوتبال ایران برنامه های زیربنایی خود را با انسجام بیشتری آغاز کند اما امیدواریم بزودی "پروژه گل دو" این فدراسیون نیز به بهره برداری برسد. هم اکنون "بن همام" در سالن آکادمی فوتبال درحال سخنرانی است که خبرهای آن متعاقبا ارسال خواهد شد.

بایرن مونیخ قهرمان نیم فصل بوندس لیگا با گلزنی علی کریمی (1384/09/26)

تیم بایرن مونیخ شنبه شب با گلزنی "علی کریمی" ملی پوش ایرانی خود به مقام قهرمانی نیم فصل نخست رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه های آلمان (بوندسلیگا) دست یافت. به گزارش خبرگزاری رویترز از مونیخ، در این دیدار که از هفته هفدهم این رقابت ها و در زمین تیم بروسیا دورتموند برگزار شد، تیم بایرن مونیخ با نتیجه 2 بر یک از سد میزبان خود گذشت و با کسب 44 امتیاز به مقام قهرمانی نیم فصل نخست این مسابقه ها رسید. گل های این دیدار را " علی کریمی" در دقیقه 53 و " کلودیو پیزارو" 73 برای تیم بایرن مونیخ و "کرینک " 78 برای بروسیادورتموند به ثمر رساندند.
"کریمی" در دقیقه 88 بازی جای خود را به "ینس یره میس" ملی پوش آلمانی تیم بایرن مونیخ داد. پیش از این، کریمی دو گل برای تیم بایرن مونیخ در بوندسیلگا و لیک قهرمانان اروپا به ثمر رسانده بود. نخستین گل کریمی در هفته دوم رقابت های فوتبال باشگاهی آلمان برابر بایرلورکوزن و دومی گل هافبک صاحب نام ایرانی تیم بایرن مونیخ در مرحله مقدماتی لیک قهرمانان اروپا برابر راپیدوین اتریش به ثمر رسیده بود.

داور ایرانی در بوندس لیگا قضاوت می کند (1385/09/26)

"بابک رفعتی " داور ایرانی فوتبال در بوندسلیگای آلمان از ابتدای سال آینده میلادی به عنوان داور بین المللی در میادین مختلف قضاوت خواهدکرد.
بنا به گزارش سایت فدراسیون فوتبال آلمان ، رفعتی 37 ساله قرار است جانشین "مارکوس مرک" داور مشهور و برتر فوتبال جهان در سال های 2004 و 2005 میلادی شود.
مرک به علت رسیدن به 45 سالگی به رغم شایستگی های خود طبق قوانین فیفا دیگر قادر به حضور در میادین بین المللی نیست اما تا سن 47 سالگی همچنان می تواند مسابقات فوتبال بوندسلیگای آلمان را قضاوت کند.
در این حال رفعتی که تا سال 2005 میلادی مسابقات فوتبال دسته دوم آلمان را قضاوت می کرد با قضاوت های خوب خود توانست در دوسال اخیر سطح خود را به داوری در بوندسلیگا ارتقا دهد و از سال آینده میلادی نیز جزو یکی از ده داور برتر آلمانی فیفا برای قضاوت مسابقات بین المللی محسوب می شود.
این داور برجسته ایرانی فوتبال آلمان که تاکنون 34 مسابقه بوندسلیگا را قضاوت کرده، در زمان حاضر بعنوان مشاور مالی یک بانک آلمانی در شهر هانوفر این کشور مشغول به فعالیت است.

 

معارفه رسمی "کاپلو" به عنوان سرمربی انگلیس انجام شد (1386/09/26)

"فابیو کاپلو" سرمربی ایتالیایی با امضای قرارداد چهار و نیم ساله به ارزش 4/8 میلیون یورو ، روز دوشنبه رسما به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس معرفی شد و قول کسب نتایج مهمی را داد.
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، سرمربی سابق باشگاه آث میلان،رم،یوونتوس و رئال مادرید بااین قرارداد،عنوان گران قیمت ترین سرمربی در میان سرمربیان تیم های ملی فوتبال جهان را یدک می کشد.
وی در کنفرانس مطبوعاتی که به صورت زنده در بریتانیا پخش شد، در حضور انبوه خبرنگاران گفت:افتخار بزرگی است و رویایی که محقق شده.این مسئولیتی است که هرکسی آرزو دارد و انتظارات سنگینی در پی آن است اما با تمام توان تلاش می کنیم تا به اهدافمان دست یابیم.
کاپلو که از روز 7 ژانویه (17دی ) رسما کار خود را آغاز می کند، اظهار داشت جلسه ای با بازیکنان و سرمربیان خواهد داشت تا در مورد مشکلاتی که موجب تضعیف تیم انگلیس شده، بحث کنند.
وی گفت او هم مثل همه از ناکامی انگلیس در راهیابی به جام ملتهای اروپا شگفت زده شده و افزود: افتخار پوشیدن پیراهن این تیم باید برای همه بازیکنان انگیزه تلاش بیشتر باشد. می خواهم آنها برای تیم ملی کشورشان همانطور بازی کنند که برای باشگاهشان تلاش می کنند.
کاپلو همچنین قول داد تا شروع اولین جلسه تمرین تیمش که قبل از دیدار دوستانه روز 17 بهمن برابر سوییس است، زبان انگلیسی را بیاموزد.
وی که در باشگاه رئال مادرید سرمربی "دیوید بکام" بوده، در مورد دعوت از او گفت: بکام بازیکن کلیدی برای انگلیس است و حتما او را مد نظر خواهم داشت اما هنوز یک ماه فرصت داریم که تصمیم بگیریم.

 

برنامه های پیروانی به تصویب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس رسید (1387/09/26)

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، برنامه های افشین پیروانی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را تصویب کرد.
به گزارش ایرنا، جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، عصر دوشنبه با حضور تمام اعضا در دفتر مدیرعامل این باشگاه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، پیروانی گزارشی از عملکرد تیم و برنامه تعطیلات نیم فصل را به صورت کتبی به هیات مدیره ارایه کرد که پس از مطالعه به تصویب اعضا رسید.
در این نشست مقرر شد بازیکنان پرسپولیس پس از تعطیلی چند روزه زیرنظر کادر فنی در تهران به تمرین بپردازند.
استخدام مربیان، از دیگر موضوعات این جلسه بود که در نهایت مقرر شد تصمیم گیری نهایی در این باره با هماهنگی مدیرعامل انجام شود.
آخرین موضوع جلسه امروز، مسایل جاری باشگاه و پرداخت های نیم فصل لیگ برتر به کادر فنی و بازیکنان بود که قرار شد مدیرعامل باشگاه، پیگیری های لازم را در این خصوص انجام دهد.

 

مایلی کهن: به عیادت حجازی خواهم رفت (1388/09/27)

سرمربی تیم فوتبال سایپای کرج، گفت: به عیادت ناصر حجازی که این روزها در بستر بیماری قرار دارد خواهم رفت. محمد مایلی کهن روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هیچ مشکل و کدورتی با ناصر حجازی ندارم و در اولین فرصت به عیادت این پیشکسوت فوتبال خواهم رفت.

وی در عین حال اظهار داشت: من به دنبال نمایش دادن خودم نیستم تا وقتی عزیزی در بستر بیماری قرار گرفت به عیادتش بروم. مایلی کهن خاطر نشان کرد: اکنون ناصر حجازی به استراحت و درمان نیاز دارد به همین خاطر به دور از هیاهو به ملاقات ایشان خواهم رفت

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم بایرن مونیخ مرد سال فوتبال فوتبال ایران فوتبال جهان هیات مدیره فوتبال چین بین المللی سرمربی تیم تیم فوتبال ملی فوتبال خواهم رفت عنوان مرد تیم ملی نیم فصل تیم زیر سال 2001

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی

اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، اما مصلایی پور به این رقابت‌ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # کشتی ، المپیک پاریس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان