Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از واژگونی و آتش‌سوزی مرگبار خودروی پژو ۲۰۶ در بزرگراه آزادگان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر واژگونی بامدادی مرگبار خودرو در بزرگراه آزادگان، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت 2:16 بامداد امروز (26 آذر)، حادثه واژگونی خودرو منجر به شعله‌وری در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان، بعد از بلوار الغدیر به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 با دو سرنشین مرد جوان، حین حرکت به دلیل نامشخصی ضمن انحراف از مسیر اصلی، برخورد با گاردریلهای میانی بزرگراه، شکستن و عبور از آنها، وارد لاین مخالف شده و پس از برخورد با یک دستگاه کامیون در لاین مخالف (غرب به شرق)، واژگون شده بود.

وی تصریح کرد: خودروی مذکور در نزدیک گاردیلهای مسیر غرب به شرق به صورت واژگون قرار گرفته و کاملاً شعله‌ور شده بود.

ملکی ادامه داد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان یکی از سرنشینان بیرون از خودرو قرار داشت البته مشخص نبود که خود از خودرو خارج یا به بیرون پرتاب شده اما سرنشین دوم داخل خودروی کاملاً شعله‌ور شده محبوس بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان عملیات نجات فرد محبوس شده را آغاز کردند که به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد وی جان باخته است.

وی یادآور شد: در نهایت محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد و عملیات در ساعت 3:14 به پایان رسید.

تهران| آتش‌سوزی مرگبار در کارگاه تراشکاری + فیلم و تصاویرواژگونی مرگبار تریلر در بزرگراه امام علی (ع) + فیلم و تصاویر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهور اورژانس آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی راهور اورژانس آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی بزرگراه آزادگان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزییات حریق در خیابان لاله‌زار را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده/ ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی+ تصاویر