Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@19:32:25 GMT

ادای احترام فنرباغچه به زوجی که فوت شدند (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۶۳۳۸

باشگاه فنرباغچه در دیدار اخیر این تیم در مقابل ینی ملطیه اسپور از هوادار فقیدش تجلیل کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فنرباغچه در چارچوب هفته دوازدهم سوپر لیگ ترکیه با نتیجه ای عجیب و دور از انتظار 3 بر صفر مغلوب ینی ملطیه اسپور شد و از رسیدن به صدر جدول بازماند.


اما نکته ای که باعث شد نام فنرباغچه در میان رسانه های خارجی بازتاب داده شود، نه نتیجه این بازی بلکه اتفاقی بود که بر روی سکوهای استادیوم شکری سراج اوغلو، استادیوم خانگی فنرباغچه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئولین فنرباغچه با قرار دادن برش های مقوایی از تصویر زوج معروف هوادار این تیم بر روی صندلی های این ورزشگاه، یاد این دو هوادار را گرامی داشتند.

 


 ممتاز آمکا و ایحسان تیزه دو هوادار معروف فنرباغچه هستند که در سالیان گذشته همواره در بازی های این تیم در استادیوم شکری سراج اوغلو حاضر می شدند و به تشویق تیم محبوب خود می پرداختند.


ممتاز آمکا در سال 2016 از دنیا رفت ولی همسر او ایحسان تیزه در این سالها به تنهایی در استادیوم حضور پیدا می کرد و بازی های فنرباغچه را از نزدیک مشاهده می کرد. در یکی از دیدارهای فنرباغچه نیز توسط بازیکنان این تیم، از این هوادار پا به سن گذاشته تجلیل شد.

 


با توجه به همه گیر شدن بیماری Covid-19، دیدارهای فنرباغچه در حال حاضر پشت درهای بسته برگزار می شود، و به همین دلیل آنها با قرار دادن عکسی از این زوج بر روی سکوها، به این زوج ادای احترام کردند.


باشگاه فنرباغچه نیز پیش از دیدار آخرشان در سوپر لیگ ترکیه با ارسال پیامی در صفحه رسمی توییتر این باشگاه گفت: عمه احسان و عمو ممتاز فردا مانند هر مسابقه فردا با ما خواهند بود. شما در قلب ما هستید، ما شما را فراموش نمی کنیم.

ترکیه فنرباغچه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترکیه فنرباغچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان: احترام هواداران پرسپولیس همیشه برای من واجب است و در قلب من هستند / فیلم

صحبت های رامین رضاییان پس از پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان را مشاهده می کنید.

دانلود (9.7MB)

دیگر خبرها

  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • کسبه بردسکن به احترام امام صادق (ع) محل کسب خود را تعطیل کردند
  • ادای احترام آرسنال به کودک هواداری که در مسیر مدرسه‌اش به قتل رسید
  • ادای احترام اوسمار ویرا به زنان پرسپولیسی + عکس
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • اراده‌ای قوی برای ادای نماز + فیلم
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • ادای احترام زیبای طرفداران پاری سن ژرمن به لیدر فقید هواداران دورتموند / عکس
  • رامین رضاییان: احترام هواداران پرسپولیس همیشه برای من واجب است و در قلب من هستند / فیلم