Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز گفت: باید به سرمایه گذاری بخش خصوصی در رابطه با ورود تکنولوژی های جدید و کاهش نیاز به واردات مواد اولیه توجه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، پرهام رضایی اظهار کرد: از سوی دیگر، توجه به این مهم که برنامه ها و سیاست های ارزی کشور به کدام سو می رود نیز اهمیت بالایی دارد لذا انتظار می رود این سیاست ها در جهت حمایت از تولید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز ضمن تاکید بر اهمیت توجه به توان تولید داخلی کشورمان در بخش های مختلف از جمله ساخت ماشین آلات، تجهیزات و فراهم آوری مواد اولیه گفت: البرز استانی صنعتی است و عمده مشکلات بخش صنعت در این استان، حول تامین مواد اولیه و خرید قطعات ماشین آلات است.

وی تاکید کرد: مشکل ما در البرز این است که با دید استانی به این قطب اقتصادی نگاه می شود؛ در حالی که بسیاری از واحدهای صنعتی مستقر در این استان، کارهایی در سطح ملی انجام می دهند.

رضایی با اشاره به اینکه سهمیه های تخصیصی برای واحدهای صنعتی البرز در حد استانی است، بیان کرد: اما برخی واحدهای صنعتی فعال در البرز برای تامین مایحتاج مصرفی کل کشور به کار تولید مشغول هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز تولید صادرات اتاق بازرگانی سیاست ارزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان گفت، تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیا واحدهای راکد و توسعه واحدهای تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی برازجان نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

کد خبر 6095371

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • اتاق فکر سیاست‌های اقتصادی با حضور بخش خصوصی تشکیل شود
  • باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی استفاده شود
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت