Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: روز به روز تعداد بیماران در بیمارستان کاهش می‌یابد و ورودی بیمارستان هم آرام طر است به‌طوریکه در بازده زمانی ۲۴ ساعت گذشته، ۸۱ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۷۳ نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مجموع بیماران بستری کرونایی در بیمارستان‌ها را ۳۰۴ بیمار اعلام کرد و افزود: ۹۱ نفر از این تعداد در بخش‌های ویژه و ۲۴ نفر هم با حال وخیم اینتوبه و متصل به دستگاه تنفس مصنوعی هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: با توجه به کاهش آمارها نسب به دوران اوج اپیدمی سوم، می‌توان این اپیدمی را مهار شده دانست و داریم به دامنه این اپیدمی نزدیک‌تر می‌شویم.

وی اشاره‌ای هم به وضعیت بیمارستان‌های شهرستان‌ها داشت و تصریح کرد: بیمارستان قدس پاوه با ۱۵ بیمار و  بیشترین تعداد بیماران بستری در شهرستان‌ها را به خود اختصاص داده‌اند و بیمارستان‌های قصرشیرین و ثلاث باباجانی هم بیمار کرونایی ندارند.

محمدی تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در شبانه‌روز گذشته را ۶ نفر اعلام کرد و گفت: مجموعه جان‌باختگان استان از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون به یک‌هزار و ۳۸۹ نفر رسیده است.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: وضعت حال حاضر استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا خوب است، اما این وضعیت بسیار شکننده است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی محمدی کرمانشاه بیمارستان بیماران مهدی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات

رحمان فیض قربانی مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات را در برنامه استان داریم، گفت : هزار هکتار به توسعه باغات آبی و ۶۰۰ هکتار دیگر به توسعه باغات دیم اختصاص خواهد داشت.

فیض قربانی افزود: پیش‌بینی می‌شود با این سطح از توسعه در مجموع ۱۶ هزار تن محصول باغی به مجموع تولیدات باغی استان کرمانشاه اضافه شود.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: توسعه باغات دیم شامل باغات بادام، انگور، پسته و توسعه باغات آبی نیز شامل توسعه نخیلات، باغات مدرن و باغات کلاسیک خواهد بود.

وی سرمایه‌گذاری در زمینه توسعه باغات را در استان دارای توجیه اقتصادی عنوان کرد و افزود: استان کرمانشاه به دلیل برخورداری از شرایط اقلیمی مناسب و طبیعت چهار فصل مستعد توسعه باغات بوده، ضمن اینکه همجواری با کشور عراق فرصت خوبی را برای صادرات محصولات باغی در اختیار استان قرار خواهد داد.

فیض‌قربانی با دعوت از سرمایه گذاران برای ورود در زمینه توسعه باغات در استان، تاکید کرد: سرمایه گذاری روی توسعه باغات می‌تواند ارز آوری بالایی برای استان کرمانشاه از قِبَل صادرات محصولات باغی به همراه داشته باشد.

وی اضافه کرد: از سرمایه گذارانی که بخواهند در زمینه توسعه باغات کار کنند، هم در زمینه تسهیل صدور مجوز‌ها و هم در حوزه معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت حمایت خواهد شد.

وی گفت: سال گذشته در مجموع ۹۰۰ هکتار - شامل ۳۷۶ هکتار باغ دیم و مابقی باغات آبی - به سطح باغات استان اضافه شد.

فیض‌قربانی با بیان اینکه استان کرمانشاه هم اکنون ۴۵ هزار هکتار باغ دارد، گفت: سالانه ۳۴۰ هزار تن محصولات باغی در استان کرمانشاه تولید می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی