Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۲۶ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انبار ۴۰ میلیاردی لاستیک‌های احتکاری لو رفت سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پایگاه اطلاعاتی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار لاستیک خودرو‌های خارجی و داخلی در یک انبار مطلع و بلافاصله موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن وتجارت از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۱۷۱۱ حلقه لاستیک شامل هزار و ۳۰۰ حلقه لاستیک خودرو‌های سبک ایرانی و خارجی، ۳۹۹ حلقه لاستیک خودروی سنگین و ۱۲ حلقه لاستیک تراکتور کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش لاستیک‌های مکشوفه در این عملیات را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کردند گفت: انبار مذکور با حکم مقام قضائی پلمب و یک نفر نیز دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه احتکار کالا‌های مورد نیاز و اساسی مردم در شرایط اقتصادی حاضر کشور گناهی نابخشودنی و ظلم به مردم است تاکید کرد: پلیس قاطعانه با محتکران کالا‌های اساسی و مورد نیاز جامعه برخورد می‌کند و در این خصوص از مردم هم می‌خواهیم که اطلاعات و گزارش‌های خود را در خصوص این گونه جرایم از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار کارشناسان پلیس قرار دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و با متخلفان برخورد شود.   کشف ماینر از یک کارخانه متروکه سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشرافیت اطلاعاتی خود از فعالیت غیر مجاز تولید ارز دیجیتال با استفاده از دستگاه‌های ماینر خارجی در یک کارخانه متروکه واقع در حاشیه شهرستان مطلع و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از کارخانه مذکور بازدید که در نتیجه این عملیات ۹۶ دستگاه ماینر خارجی مربوط به استخراج ارز دیجیتال فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به ارزش گذاری ۱۳ میلیارد ریالی ماینر‌های مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه گفت: در این عملیات یک نفر دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه استفاده از دستگاه‌های ماینر به منظور استخراج و تولید ارز دیجیتال مستلزم اخذ مجوز‌های قانونی از اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره برق است عنوان کرد: پلیس با کسانی که بدون مجوز قانونی اقدام به این کار کنند برابر قانون برخورد خواهد کرد.   انتقال محموله تریاک از مسیر اصفهان ناکام ماند سروان روح اله فاطمی اظهار داشت: ماموران واحد رزمی این یگان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود حین کنترل و رصد یکی از جاده‌های خاکی در منطقه شرق استان به یک دستگاه خودروی سواری پیکان که در حال عبور از این مسیر بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: دقایقی بعد ۳ نفر با کوله‌هایی بر پشت خود نیز از مسیر مذکور عبور کردند که با دیدن ماموران قصد فرار داشتند، اما در یک اقدام ضربتی همگی آن‌ها دستگیر شدند.

فرمانده یگان تکاوری فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در این عملیات طی بازرسی از خودروی سواری پیکان و کوله‌های همراه کولبران ۱۰۲ کیلو تریاک کشف و ۴ سوداگر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.   کشف ۶۰ تُن فرآورده دامی قاچاق در آران و بیدگل سرهنگ "علی اصغرمحمدی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل با اشرافیت اطلاعاتی و تیزهوشی خود از وجود فراورده‌های دامی خارجی قاچاق در یک سوله مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از کسب اطمینان از درستی موضوع و کسب اطلاعات لازم با اخذ دستور از مقام قضائی از سوله مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات مقدار ۶۰ تُن فرآورده دامی خارجی که همگی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل، ارزش محموله قاچاق مکشوفه را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: دراین رابطه یک فرد متخلف دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شد.   کشف بیش از ۹ هزار نخ سیگار قاچاق در تیران وکرون سرهنگ یوسف بهرام پور با اعلام این خبر، اظهارداشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون در پی کسب خبری مبنی بر اینکه متصدی یک مغازه سوپر مارکت در امر تهیه وتوزیع سیگار‌های خارجی قاچاق، فعالیت می‌کند موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او عنوان کرد: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع ط هماهنگی با مقام قضائی در محل حضور یافته و طی بازرسی از انبار مغازه مذکور ۹ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون ارزش سیگار‌های قاچاق مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۳۵ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه فرد خاطی دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.   دستگیری سارق کابل‌های مخابراتی در کاشان سرهنگ " حسین بساطی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت کابل‌های مخابراتی در سطح شهر کاشان که منجر به اختلال در سیستم ارتباطی شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات صورت گرفته ماموران کلانتری ۱۲ ولی عصر (عج) این فرماندهی با انجام یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی هویت فردی که در این سرقت‌ها دست داشت را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ " بساطی " اضافه کرد: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود، اما در مواجه با مدارک و اسناد به دست آمده به ناچار لب به اعتراف باز کرده و تا کنون به ۱۶ فقره سرقت کابل‌های مخابراتی در شهر کاشان اقرار کرد که در این خصوص با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف ماینر کشف مواد مخدر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان فرماندهی انتظامی شهرستان دستگیر و به همراه پرونده کارشناسان مربوطه قرار دادند او دستور کار حلقه لاستیک مقام قضائی قضائی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی لامرد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به سه دستگاه وانت آریسان حامل کالا مشکوک و پس از دستور ایست رانندگان اقدام به فرار کردند.
یوسف ملک زاده افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ، ماموران انتظامی  هر سه خودرو را متوقف کردند.
وی بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقهف ۲ نفر از رانندگان متواری شدند و یک نفر دستگیر شد و ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۱ هزار و ۲۰۸ بسته تنباکو خارجی قاچاق را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان  فارس گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر