Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت طی سخنانی اظهار داشت: ۱۰ ماه از زحمات کادر درمانی گذشته و تلاش آن‌ها را پاس می‌داریم و مردم ما پاسخ بسیار روشن و صریحی در عمل به کادر درمان دادند؛ البته به غیر از اینکه با زبان که همیشه تجلیل می‌کنند و قدردان هستند، در هفته‌های گذشته مردم با تلاش و کوشش و اجرای دقیق پروتکل‌ها توانستند کاری کنند که همه منحنی‌های موج سوم را در برابر هماهنگی و تلاش مردم و کادر درمان به کرنش وادار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در روز شنبه شاهد این بودیم که همه‌ی منحنی‌هایی که وضع بیماری را نشان می‌دهد در استان‌ها سر به زیر شده بودند و مسیر کاهشی را آغاز کرده بودند و از ۱۶۰ مرکز و شهرستان با وضعیت قرمز در کشور، فقط ۱۲ شهرستان باقی‌مانده بود و ان شالله این هم تمام می‌شود و مردم این کار را در موج سوم کرونا در کنار کادر درمانی انجام دادند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه امیدواریم مردم کاری کنند که در فصل زمستان شاهد موج تازه‌ای از این بیماری نباشیم، خاطر نشان کرد: برای اینکه در داخل واکسن این بیماری تولید شود تلاش و کوشش می‌کنیم و واکسنی که در دنیا هست ولو اینکه هنوز مورد تایید سازمان بهداشت جهانی قرار نگرفته ولی همین واکسن‌های نیمه‌کاره را دنبال می‌کنیم که خریداری کرده و به موقع وارد کشور کنیم و مردم بتوانند در ماه‌های آینده و یا اگر طولانی شد، در ماه‌های ابتدایی سال جدید شرایط بهتری برای فعالیت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی خود داشته باشند.

 

خبر به مرور تکمیل می شود...

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حسن روحانی کرونا حسن روحانی رئیس جمهور کرونا برجام مذاکره واکسن کرونا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ محمود خلیل عضو تیم مذاکره کننده دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، در پاسخ به سوالی درباره نتیجه مذاکرات دانشجویان با اداره دانشگاه کلمبیا گفت: ما از شب گذشته به مدت ۱۱ ساعت با اداره دانشگاه درباره خواسته‌های خودمان مذاکره کردیم که شامل قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با دانشگاه‌های رژیم اشغالگر و شرکت‌هایی است که در کشتار ملت فلسطین دست دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: دانشگاه (کلمبیا) درباره ذکر هر چیزی که وجهه بین المللی اسرائیل را مخدوش کند، لجبازی می‌کند و ما هم اصرار داریم که این درخواست، خواست اصلی مردمی است که در اینجا حضور دارند و این خواسته را کنار نخواهیم گذاشت. حتی اگر ما را تهدید کنند که نیرو‌های گارد ملی یا پلیس را خواهند آورد، ما در اینجا خواهیم ماند تا به این خواسته‌ها برسیم. ما هم اکنون بر مذاکرات درباره چارچوب‌هایی تمرکز می‌کنیم تا مشخص شود که در جدول زمانی نزدیک و نیز در بلندمدت، می‌توانیم به چه چیز‌هایی برسیم. ما با دانشگاه برای تعیین کردن این چارچوب‌ها کار می‌کنیم، اما بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم. 

محمود خلیل ادامه داد: این تحصن در نهایت، برای یاری رساندن به مردم غزه و مردم فلسطین است و ما تا زمان رسیدن به همه این خواسته‌ها، در اینجا خواهیم ماند. می‌خواهیم به خواسته‌های خود چه با مذاکره و چه با فشار‌های بیشتر و بیشتر بر دانشگاه برسیم تا خواسته‌های بیشتری از ما را محقق کند.

 

دیگر خبرها

  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • پاسخ رژیم صهیونیستی را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • اتفاق عجیب درباره ترانه علیدوستی، مردم را گیج کرد
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا