Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن سجودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز اجرای طرح ابلاغ الکترونیک اوراق مالیاتی در استان همزمان با سراسر کشور، اظهار داشت: اجرای این طرح اقدام موثری در راستای هوشمندسازی نظام مالیاتی است.

وی به اثرات مثبت اجرای این طرح اشاره کرد و یادآور شد: به اجرا درآمدن این طرح موجب شفاف سازی فرآیندهای مالیاتی و همچنین کاهش مراجعه غیرحضوری مودیان به ادارات ذیربط می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور مالیاتی کردستان با اشاره به اینکه طرح ابلاغ الکترونیک اوراق مالیاتی به منظور توسعه دولت الکترونیک و پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان در مکانیزاسیون فرآیندها به اجرا درآمده است، افزود: علاوه بر ارسال اظهارنامه مودیان می توانند از طریق مراجعه به سامانه الکترونیکی اگر اعتراض هم نسبت به اوراق مالیاتی دارند اقدام به ثبت آن کنند.

سجودی اضافه کرد: اگر مودیان مالیاتی اقدام به فعال سازی ابلاغ الکترونیک نکنند فیش های صادر شده از سامانه مالیات قابلیت پرداخت از طریق سامانه‌های اینترنتی و خودپردازها را ندارد.
وی به مراحل ثبت درخواست ابلاغ الکترونیک اشاره کرد و گفت: مراجعه به سامانه register.tax.gov.ir، ورود به سامانه کاربری مودی مالیاتی با استفاده از رمز عبور شخصی، انتخاب گزینه ابلاغ الکترونیک از نوار سمت راست صفحه، کلیک بر روی گزینه درخواست فعال سازی ابلاغ الکترونیک از ستون سمت چپ جدول اطلاعات مودی مالیاتی، انتخاب کادرهای درخواست ارسال پیامک و تایید صحت اطلاعات و در نهایت کلیک بر روی گزینه تایید اطلاعات و درخواست مراحل ثبت درخواست الکترونیک است.
مدیرکل امور مالیاتی کردستان تاکید کرد: پس از فعال شدن این خدمات تمام اوراق مالیاتی به صورت خودکار در سامانه مالیاتی هر مودی بارگذاری شده و پیامک آن به شماره همراه ثبت شده در سامانه برای مشاهده و دسترسی به این اوراق ارسال می‌شود.

برچسب‌ها سازمان امور مالیاتی کشور کردستان دولت الکترونیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی کشور کردستان دولت الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور کردستان دولت الکترونیک اخبار کنکور ابلاغ الکترونیک اوراق مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی گفت: درصدد هستیم ارتباط هنرمندان و تولیدکنندگان خود را با پلتفرم‌های معروف چین تقویت کنیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فرزاد اوجانی؛ مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی، با بیان اینکه برای اولین بار شاهد حضور فعالان تجارت الکترونیک و پلتفرم‌های صنایع‌دستی در همایش «معرفی فرصت‌های تجارت الکترونیک از طریق سرمایه‌گذاری در ایران و چین» بودیم، اظهار کرد: در این همایش مسئولان تجارت الکترونیک در خصوص ضرورت‌ها و آمار و اطلاعات مربوط به فرآیندهای الکترونیک در دنیا پرداختند و دو شرکت از پلتفرم‌های معروف چین مانند دوئین اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی افزود: بعضی از شرکت‌های مرتبط با شیرینی‌ها و سوغات نیز در خصوص این همراهی پیشگام شدند اما از نگاه این پلتفرم‌های چینی، صنایع‌دستی جزو آن دسته از اقداماتی است که ظرفیت قابل توجهی در حوزه الکترونیک دارد.

حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران

او با بیان اینکه از این ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد، گفت: درصدد هستیم که هنرمندان و تولیدکنندگان خود را به این پلتفرم‌های ارتباط دهیم و نقطه‌ امیدی برای صنایع‌دستی کشور با وجود محدودیت‌های بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • بهانه‎ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید
  • اعتصاب طلافروشان برای فرار از شفافیت/ سامانه‌های مودیان و جامع تجارت به نفع فعالان قانونی است
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی