Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:13:58 GMT

بناهای غیر مجاز در کرج تخریب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۶۸۰۸

بناهای غیر مجاز در کرج تخریب شد

امیرحسین کاظمینی روز چهارشنبه خبرنگاران گفت : برخی افراد سودجو با دیوار کشی و ساخت بنای غیر مجاز اقدام به تغییر کاربری زمین باغی در محدوده خیابان چمن و محله قنبرآباد مهرشهر کرج  کرده بودند که با حکم قضایی امروز این ساخت و سازها تخریب شد.

شهردار منطقه چهار کرج گفت :  تخریب هفت هزار متر دیوارکشی و بنای 2 طبقه نیمه‌کاره  در این محدوده با حضور مسوولان سازمان جهاد کشاورزی  و انتظامی استان البرز انجام شد

وی افزود: ساخت‌و سازهای غیرمجاز به‌ نوعی زیر پا گذاشتن حقوق شهروندی و تجاوز به حریم و امکانات شهری به شمار می‌رود و از همین رو شهرداری به‌طور جد خواستار مقابله با روند ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شهردار منطقه پنج کرج نیز اعلام کرد که چهار ملک تجاری غیر مجاز در بلوار هوشیار کرج امروز با حکم قضایی تخریب شد.

 سید رضا فیض با اشاره به اقدامات صورت گرفته و تخریب ساخت‌و سازهای غیرمجاز درسطح منطقه، اظهار داشت:  عوامل اجرایی شهرداری منطقه پنج کرج تعدادی میلگرد و  مقادیری مصالح ساختمانی در این محدوده جمع آوری کردند.

روز گذشته نیز هفت هزار متر مربع زمین در منطقه ۱۰ کرج آزاد سازی شد.

از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲ هزار و۳۰۰ هکتار زمین ملی ، کشاورزی و باغی و دولتی با حکم قضایی در البرز آزاد سازی شده است.

برچسب‌ها شهرداری کرج اراضی کشاورزی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری کرج اراضی کشاورزی استان البرز شهرداری کرج اراضی کشاورزی استان البرز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک از همکاری گسترده این منطقه با تعاونی های ساخت مسکن خبر داد و گفت: تنها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با بررسی و تأیید ۱۸ مجوز ساخت بیش از ۱۰ هزار متر پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه یک صادر شد.

ابوالفضل شالی بگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های شهری در سطح منطقه یک اظهار کرد: با توجه به فراهم آوردن شرایط توسعه زیرساخت‌های گوناگون شهری در سطح منطقه یک اراک، هم اکنون شاهد افزایش قابل ملاحظه ساخت و ساز در محدوده غربی شهر هستیم که این امر بخش کوچکی از تلاش‌های همکارانم در سطح منطقه است.

وی ادامه داد: در سال گذشته منطقه یک شهرداری اراک با بررسی ۱۶۷ عدد مجوز ساخت مسکن حدود ۱۲۰ هزار متر پروانه ساختمانی جدید صادر کرد که نسبت به دوره‌های قبل و در مقایسه با سایر مناطق شهری بسیار قابل توجه است.

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک از همکاری گسترده این منطقه با تعاونی‌های ساخت مسکن خبر داد و افزود: به‌دنبال افزایش همکاری‌های این منطقه با تعاونی‌های ساخت مسکن که شرایط آن از سال ۱۴۰۲ آغاز شده بود، هم اکنون شاهد صدور مجوزهای مختلف برای ساخت صدها واحد مسکونی جدید هستیم.

شالی‌بگ گفت: تنها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با بررسی و تأیید ۱۸ مجوز ساخت بیش از ۱۰ هزار متر پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه یک صادر شد.

وی ادامه داد: امید می‌رود طی سال جاری این آمار روز به روز افزایش پیدا کند تا در ارائه خدمات مناسب به شهروندان بتوانیم موفق تر از هر زمانی فعالیت کنیم.

کد خبر 748864

دیگر خبرها

  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند