Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر جوان‌گرایی و حضور جوانان در صحنه های مختلف تاکید کردند و فرمودند مسئولان به تفکرات جدید جوانان و انگیزه آنها اعتماد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، استفاده از جوانان در پست های مدیریتی و به عبارت دقیق تر جوانگرایی در انتصاب ها یکی از  مطالباتی است که چندسالی به عنوان یکی از مطالبات مردم مطرح شده و از مسئولین انتظار تحقق آن می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این میان این مطالبه بسیار بیش تر از سایر نهادها در جایگاه ویژه امامت جمعه محقق شده است. انتصاب ائمه جمعه جوان یکی از اقدامات نیکو و شایسته ای است که در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته و نتایج خوبی را نیز به دنبال داشته است.

در استان کرمانشاه نیز تاکنون جوانانی بر جایگاه ویژه امامت جمعه منصوب شده اند که تازه ترین این انتصاب ها، امامت جمعه گیلانغرب است.

حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب یکی از جوانترین امام جمعه های کشور محسوب می شود.

در همین خصوص به مناسبت انتصاب جدید حجت الاسلام فاطمی نسب، به سراغ وی رفتیم و نظرش را در خصوص اهمیت حضور جوانان و برنامه هایش در جایگاه ویژه امامت جمعه گیلانغرب پرسیدیم.

حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر جوان‌گرایی و حضور جوانان در صحنه های مختلف تاکید کردند و فرمودند مسئولان به تفکرات جدید جوانان و انگیزه آنها اعتماد کنند.

امام جمعه شهرستان گیلانغرب افزود: رهبر انقلاب اسلامی بارها و بارها در سخنان خود بر لزوم استفاده از جوانان تاکید کرده‌ و جوانان را بازوی پیشبرد اهداف و فعالیت ها می دانند.

وی خاطر نشان کرد: بر همین اساس در راستای گام دوم انقلاب، رویکرد ما نیز برای ارتقای کمی و کیفی نماز جمعه و سایر برنامه های فرهنگی و اجتماعی، جذب جوانان خواهد بود.

حجت الاسلام فاطمی نسب هدایتگری فرهنگی و سیاسی را از ظرفیت‌های بسیار مهم نماز جمعه عنوان کرد و گفت: در این زمینه از ظرفیت جوانان شهرستان گیلانغرب استفاده می کنیم و با هم‌فکری آنها برنامه های مختلفی را اجرا خواهیم کرد.

وی بیان داشت: با توجه به شور و اشتیاق موجود در جوانان انقلابی برنامه‌های مفیدی برای اعتلای هر چه بیشتر فرهنگ به خصوص در چهل سال دوم انقلاب در نظر داریم.

امام جمعه شهرستان گیلانغرب افزود: با توجه به پیش رو بودن انتخابات ضرورت دارد دلسوزان انقلاب پای کار باشند و مباحث مختلف را در قالب های متفاوت روشنگری کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گام دوم انقلاب حجت الاسلام امامت جمعه فاطمی نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با رهبر انقلاب دیدار می کنند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مقام معظم رهبری در دیدار معلمان: باید فکرکردن را در جامعه نهادینه کرد رهبر انقلاب امروز در دیدار با معلمان: بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز ما دارای هویت ملی بشود

دیگر خبرها

  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند
  • دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب
  • معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند