Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:34:58 GMT

گرمی به قطب تولید شیرآلات ساختمانی کشور تبدیل شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۷۱۲۷

گرمی به قطب تولید شیرآلات ساختمانی کشور تبدیل شد

محمد اهلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چندین برند معروف تولید شیرآلات در گرمی راه اندازی شده و این امر سبب جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای تولید شیرآلات در شهرک صنعتی آن شده است.

وی اظهارداشت:شهرک صنعتی گرمی با مساحت ۳۱ هکتار از سال ۸۵ آماده واگذاری به متقاضیان بود که متاسفانه در مقطعی  بدلیل نبود سرمایه گذاری مواجه شد ولی با اعطای مشوق‌های  ارائه شده در چند سال اخیر این شهرک با استقبال سرمایه‌گذاران مواجه شد به نحوی که در حال حاضر همه اراضی در اختیار این شهرک به سرمایه گذاران واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهلی ادامه داد: در سال های اخیر با برنامه‌ریزی‌ها و حمایت‌های بعمل آمده از قبیل ارائه تخفیف‌های  ۵۰ درصدی پیش از موعد بهره‌برداری برای زمین‌های واگذار شده و سایر مشوق‌های اعطایی، سرمایه‌گذاران جدیدی به این شهرک دعوت و جذب شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از دیگر شهرک‌های موجود در این شهرستان را شهرک غیردولتی شیرآلات قهرمان نام برد و افزود: این شهرک صنعتی نیز با مساحت ۲۹ هکتار یکی از قطب‌های موفق تولید شیرآلات کشور می‌باشد.

اهلی با بیان اینکه برای  جذب سرمایه گذاران، تامین زیرساخت ها و اراضی مورد نیاز ضروری است افزود: توجه به استقبال سرمایه گذاران برای استقرار در شهرک های صنعتی تلاش شده تا با ایجاد و توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی جدید و تامین زیرساخت های لازم در آن، نیاز سرمایه گذاران به زمین صنعتی تامین گردد.

وی بیانکرد:شرکت شهرک‌های صنعتی در حمایت از تولید و جذب سرمایه‌گذار، مبادرت به واگذاری زمین به‌صورت اقساط و در بازه زمانی سه ساله به متقاضیان نموده که هزینه اخذ شده تنها هزینه قسمتی از  زیرساخت‌ها بوده  و عرصه واگذار شده بصورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود.

او گفت: باتوجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در شهرک‌های صنعتی و تامین زیرساخت‌های لازم در آنها و همچنین کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری و با توجه به استقرار متمرکز واحدهای صنعتی در یک محل، شهرک‌های صنعتی بهترین مکان ممکن برای سرمایه گذاران می‌باشد.

استان اردبیل داری ۲۱ شهرک و نواحی صنعتی است.

برچسب‌ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران جهش تولید استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران جهش تولید استان اردبیل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران جهش تولید استان اردبیل اخبار کنکور شهرک های صنعتی سرمایه گذاران تولید شیرآلات سرمایه گذاری زیرساخت ها شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان

 حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اکنون با صدور چهار هزار و ۵۶۶ فقره سند مالکیت، فرایند حدنگاری شهرک‌های صنعتی هرمزگان به صورت کامل به پایان رسید.

معاون رئیس قوه قضائیه گفت: سند مالکیت همه واحد‌ها در شهرک‌های صنعتی کشور تا پایان خرداد صادر می‌شود.

بابایی با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی مشکلات مربوط به ثبت و مالکیت فکری و معنوی شرکت را هم بیان کردند افزود:

در این جلسه مقرر شد با همکاری رئیس مرکز مالکیت معنوی، مشکلات فعالان اقتصادی بررسی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود