Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید راشد جزایری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد  ۱۷ مرکز در شهرکرد، ۱۱ مرکز در لردگان، ۱۰ مرکز در فارسان، ۹ مرکز در کیار، هفت مرکز در بروجن، در هریک از شهرستان‌های سامان، بن و اردل ۶ مرکز و در شهرستان کوهرنگ پنج مرکز فعال شده است.

وی ادامه داد: با توزیع کیت‌ها تست سریع تشخیص کرونا، روند نمونه‌گیری و بیماریابی در استان سرعت بهتری به خود گرفته است و مدت زمان جوابدهی تست‌ها از ۶ ساعت به ۲۰ دقیقه کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزایری تصریح کرد: برای مقابله با هرگونه تست منفی کاذب، نیز چنانچه فردی که تست وی منفی اعلام شده است اما علائم ابتلا به ویروس کرونا را دارد، دوباره مورد تست قرار می‌گیرد تا از نتیجه آزمایش‌های تست سریع اطمینان حاصل شود.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: جواب تست‌های کرونا به صورت پیامک به افراد اطلاع‌رسانی می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

جزایری همچنین از فعالیت ۲۲ مرکز بهداشتی منتخب ویژه بیماران سرپایی کرونا در استان خبر داد و گفت: چنانچه بیماران سرپایی به تشخیص پزشک نیاز به تست کرونا داشته باشند به مراکز نمونه‌گیری معرفی می‌شوند.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون برای حدد ۵۸ هزار فرد مشکوک تست کرونا انجام شده که از این تعداد تست حدود ۲۲ هزار مورد مثبت بوده و ۶۸۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

هم اینک ۲۰۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد حال ۲۹ بیمار وخیم گزارش شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا تست کرونا چهارمحال وبختیاری پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تست کرونا چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا تست کرونا چهارمحال وبختیاری اخبار کنکور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، میران بارش‌ها بر حسب میلیمتر به این شرح زیر است:
اردل: ۱۱.۶
ایلبگی: ۲.۴
بازفت: ۵.۸
بروجن: ۲.۶
بلداجی: ۲.۶
بن: ۲.۴
دوآب صمصامی: ۴.۶
سامان: ۳.۴
سورشجان: ۳.۴
شلمزار: ۴.۷
شهرکرد: ۵.۹
فارسان: ۵.۱
فرخشهر: ۴.۶
کوهرنگ: ۱۱.۷
لردگان: ۶.۳
لیرابی: ۱۰.۸
مال خلیفه: ۵.۵

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور