Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@10:39:39 GMT

پژوهش در انجام وظایف شورای نگهبان نقش بی بدیلی دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۷۴۰۴

پژوهش در انجام وظایف شورای نگهبان نقش بی بدیلی دارد

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: پژوهش در انجام وظایف شورای نگهبان نقش بی بدیلی دارد و فعالیت‌های علمی از ضرورت‌های لازم در ایفای وظایف شورا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان به مناسبت روز پژوهش، پیامی را خطاب به پژوهشگران جوان پژوهشکده شورای نگهبان صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن پیام آیت‌الله جنتی به شرح زیر است:

باسمه تعالی   با سلام   نقش جوانان در پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی و تحقق آینده روشن نظام بسیار برجسته و امیدبخش است. این نسل است که می‌تواند بسیاری از خلاءهای موجود در مدیریت کشور را تأمین نماید و رسالت پاسداری از قانون اساسی و صیانت از میثاق ملی را بر عهده دارد.   پژوهش در انجام وظایف شورای نگهبان نقش بی بدیلی دارد و فعالیت‌های علمی از ضرورت‌های لازم در ایفای وظایف شورا است.   ضمن تقدیر و تشکر فراوان از عزیزان فعال ما در پژوهشکده شورای نگهبان که در انجام وظیفه محوله و کارشناسی در امور پژوهشی مربوط به شورای نگهبان، مایه اعتماد ما و کمک به این شورا هستند و بار سنگینی از رسیدگی به امور پژوهشی را بر عهده دارند و تا کنون بحمدالله حسن سابقه از خود نشان داده‌اند؛ به شما توصیه می‌کنم همانطور که بحمدالله تا به حال به خوبی توانسته‌اید اعتماد شورا را جلب کنید، سعی کنید دلبستگی به دنیا، مال دنیا و پست و   مقام و ... را از دل بیرون کنید. تقوا و تهدیب اخلاق سرمایه‌ی موفقیت‌های شماست و موجب حفظ قداست ما و شماست.   آینده بسیار خوب و درخشانی را برای شما انتظار دارم. شما می‌توانید سرمشقی برای آیندگان در این نهاد مقدس باشید. والسلام احمد جنتی ۱۳۹۹/۰۹/۲۶

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای نگهبان وظایف شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۷۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد

به گزارش تابناک، نخستین نشست خبری هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در سال ۱۴۰۳ امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) با حضور خبرنگاران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | هشدار آیت‌الله هاشمی به دادن اختیارات به شورای نگهبان در سال ۶۳
  • (ویدئو) چرا خانم‌ها عضو شورای نگهبان نیستند؟
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • فیلم کنایه شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • شورای نگهبان طرح ساماندهی مسکن را تائید کرد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • (ویدیو) واکنش سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا