Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@20:49:08 GMT

اعلام زمان برگزاری مسابقه دوی ماراتن در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۷۶۰۹

اعلام زمان برگزاری مسابقه دوی ماراتن در مشهد

رقابت دوی ماراتن مشهد فروردین سال آینده در خیابان‌های اصلی این شهر برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون دوومیدانی، در نشستی که میان هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی، محمدرضا کلایی شهردار شهر مشهد مقدس، سید مسعود ریاضی عضو شورای اسلامی مشهد و امیرعلی سعادتمند رئیس هیئت دوومیدانی استان خراسان رضوی برگزار شد، مقرر شد رقابت ماراتن مشهد فروردین ماه سال 1400 با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در خیابان‌های اصلی شهر مشهد برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

در این نشست کلایی ضمن عرض تبریک به واسطه انتخاب صیامی به‌عنوان رئیس فدراسیون گفت: امیدواریم هرچه سریعتر ریشه بیماری منحوس کرونا از بین برود تا هم بتوانیم میزبان میهمانان عزیزی که برای حضور در رقابت ماراتن به شهر مشهد مقدس سفر می‌کنند، باشیم، هم این عزیزان بتوانند در مرحله نخست زائر حرم حضرت امام رضا (ع) باشند و هم در یک برنامه فرهنگی ورزشی با حضور همه شهروندان از سراسر کشور شرکت کنند.

 

همچنین ریاضی عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اهمیت برگزاری رقابت دوی ماراتن در این شهر عنوان کرد:تمام تلاش ما این است که با برگزاری رقابت‌های ورزشی همچون ماراتن مشهد بتوانیم گام بلندی در توسعه ورزش همگانی و ارتقاء سطح سلامت جامعه برداریم.

 

رئیس فدراسیون دوومیدانی نیز ضمن قدردانی از مسئولین شهر مشهد برای قبول میزبانی رقابت دوی ماراتن گفت: ما از همه ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم رقابت ماراتن مشهد را در تقویم سالانه فدراسیون کشور و کنفدراسیون دوومیدانی قاره آسیا قرار دهیم و همچنین تلاش خواهیم کرد که میزبان خوبی برای کشورهای مختلف از اقصی نقاط جهان به خصوص کشورهای اسلامی در این رقابت بسیار مهم باشیم.

دو و میدانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دو و میدانی فدراسیون دوومیدانی ماراتن مشهد دوی ماراتن شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن تفتیان در جایگاه پنجم ایستاد

در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۰۰ متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی حسن تفتیان رکورددار کشورمان با ثبت زمان ١٠.٣٠ ثانیه پنجم شد و به کار خود پایان داد.

در این رقابت نماینده ایتالیا با زمان ١٠.٠۶ ثانیه قهرمان شد و نمایندگان جامائیکا و سریلانکا به ترتیب با زمان‌های ١٠.١٢ ثانیه و ١٠.١٨ ثانیه به عناوین دوم و سوم دست یافتند. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • دوومیدانی بین المللی دبی؛ تفتیان به پنجمی ۱۰۰ متر بسنده کرد
  • حسن تفتیان در جایگاه پنجم ایستاد
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال