Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر استان البرز ضمن گرامیداشت روز ملی حمل و نقل، گفت: ‏ بخش حمل و نقل با ایجاد توسعه اقتصادی نقش مؤثری در توسعه کشور دارد از این رو باید به تأمین اجتماعی شاغلین این بخش توجه ویژه‌ای کرد.

هادی بشیری در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت روز ملی حمل و نقل، گفت: رانندگان حمل بار و مسافر برون شهری با کمک ۷۰ درصدی دولت در پرداخت حق بیمه می توانند بیمه اجتماعی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر استان البرز با اشاره به نقش حمل و نقل در توسعه اقتصادی اظهارکرد: ‏ امروزه  بخش حمل و نقل از جمله بخش‏های زیربنایی اقتصاد کشور است و بر  فرایند توسعه اقتصادی تأثیرگذار است.

وی افزود: گستردگی فعالیت ها و همچنین تحولات سریع فن آوری  در این بخش باعث شده که از حمل و نقل به عنوان  «نیروی محرکه توسعه» یاد کرد  و کارآمدی و توانمندی آن ، زمینه ساز توسعه همه جانبه کشور خواهد بود.

بشیری گفت: این بخش در حالی که در توسعه کشور نقش مهمی ایفاد می‌کند ولی برای شاغلین آن مخاطراتی متعددی را به همراه دارد بنابراین داشتن تأمین اجتماعی می تواند آرامش و امنیت خاطر شاغلین در بخش حمل و نقل را فراهم کند.

وی اضافه کرد:  رانندگان حمل بار و مسافربرون شهری که در بخش حمل و نقل مشغول به کار هستند در صورتی که در روستا، مناطق عشایری و یا شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر سکونت داشته باشند می توانند با عضویت در صندوق از مزایای بیمه اجتماعی شامل بازنشستگی، کارافتادگی ومستمری بازماندگان بهره مند شوند.

مدیر صندوق در استان البرز عنوان کرد:  حق بیمه این دسته از رانندگان با پرداخت ۷۰ درصدی یارانه دولت ماهیانه ۷۰ هزار تومان است و رانندگان می توانند با مراجعه به کارگزاری‌های صندوق در سطح استان بیمه اجتماعی شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استان البرز بیمه اجتماعی بخش حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند

ایسنا/خوزستان مدیر کل بیمه سلامت خوزستان گفت: افراد کم‌توان تحت پوشش بیمه سلامت علاوه بر پوشش بیمه‌ای ۵۹ خدمت توانبخشی می‌توانند متناسب با نوع بیماری خود از خدمات صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج نیز بهره‌مند شوند.

محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: افراد کم‌توان یا توان‌خواهان می‌توانند از پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی و یا بیماری خود بهره‌مند شوند که برای بهره‌مندی از این خدمات بیمه سلامت می‌توانند اقدام کنند.

 به گزارش ایسنا، وی افزود: مسیر استفاده از این خدمات بیمه سلامت، پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی است که در این راستا سازمان بهزیستی توانخواهان تحت پوشش خود را براساس شش گروه اختلال عملکردی به سازمان بیمه سلامت ایران معرفی می‌کند.

رضایی ادامه داد: این شش گروه اختلال عملکردی شامل اختلالات کم‌توانی ذهنی، جسمی- حرکتی، روانی، بینایی، شنوایی، صوت و گفتار هستند.

وی افزود: پس از معرفی افراد کم‌توان دارای یک یا چند نوع از اختلالات عملکردی از سوی سازمان بهزیستی، این افراد می توانند از ۵۹ کد خدمت توانبخشی در حیطه‌های مختلف شامل کاردرمانی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی، شنوایی شناسی، ارتوپدی فنی (اعضای مصنوعی) و فیزیوتراپی با پوشش ۷۰ درصدی سازمان بیمه سلامت ایران در کلیه مراکز طرف قرارداد با مالکیت‌های مختلف دولتی، عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی بهره‌مند شوند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • ۹۸ درصد رانندگان تبریز قانونمند هستند
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه