Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستمی گفت: ۳۴ راهدار خانه با ۵۴۰ نفر پرسنل آمادگی کامل برای اجرای طرح زمستانی در سطح راه ها و محورهای مواصلاتی استان همدان را دارند.

«مسعود رستمی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در مجموع 34 راهدار خانه با 540 نفر پرسنل آماده اجرای طرح زمستانی در سطح راه ها و محورهای مواصلاتی استان همدان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان  با بیان اینکه  ذخیره سازی 80 هزار تن ماسه و نمک در طرح زمستانی انجام شده است، افزود: دپوی ماسه و نمک در طول محورها برای استفاده مسافران در مواقع ضروری صورت پذیرفته است.

 

وی اظهار داشت: همچنین 302  عدد ماشین آلات سبک  برای اجرای طرح زمستانی در سطح جاده های استان همدان به کار گرفته شده است.

 

وی بیان کرد: خدمت در راه سلامت و امنیت مردم فرصتی ارزشمند است و دستگاه‌های خدمت‌رسان همیشه در شرایط سخت در کنار هم برای حفظ آرامش مردم تلاش کرده‌اند.

 

رستمی در ادامه گفت: با توجه به شرایط کوهستانی جاده‌های استان همدان ، تمام راهدارخانه های استان برای طرح زمستانی به سیستم‌های گرمایشی و سایر ملزومات تجهیز شده است و  تمام تلاش راهداری در کنار سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان، پیشگیری از بحران و کاهش سوانح رانندگی است که امیدواریم با تعامل بیشتر محقق شود.

 

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تاکید کرد: همه خودروها تا پایان طرح زمستانی برای تردد در محورهای استان باید زنجیر چرخ، تجهیزات ایمنی، لباس گرم و مواد غذایی لازم و ضروری را همراه داشته باشند.

 

گفتنی است، استان همدان داری حدود پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر جاده و ۱۷ گردنه برفگیر به طول ۲۴۵ کیلومتر است که گردنه اسدآباد از جمله محورهای کوهستانی و سخت گذر استان در فصل زمستان محسوب می شود.

 

 

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: اداره کل راهداری راه های استان همدان اجرای طرح زمستانه اجرای طرح زمستانی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد وحیدی درباره­ ­برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، از­ آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور خبر داد.

وزیر کشور با بیان اینکه­ در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم، افزود:­­بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند.

وی افزود: شعب اخذ رای و سامانه‌های اخذ رأی مشخص شده است.

آقای وحیدی­ ­درباره کوتاه شدن زمان شمارش آراء­ در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نیمه­ شب آرای آن حوزه‌ها جمع بندی و مشخص شد.

وزیر کشور­­خاطرنشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم­ از طریق صدا و سیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم­ داده شود که در روز‌های آینده شدت بیشتری می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید به آمادگی کامل برسیم
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان