Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از شروع ثبت نام دوگانه سوز کردن یارانه ای تاکسی‌های اینترنتی و آژانس ها تا دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، امین روستایی با اعلام این خبر، گفت: ثبت نام و گازسوز کردن خودروهای عمومی و وانت بار چند ماهی است که آغاز شده و همچنان ادامه دارد و در آینده نزدیک شاهد گاز سوز کردن یارانه ای خودرو‌های اینترنتی و آژانس های جابجایی بار و مسافر خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمار تعداد تاکسی‌های اینترنتی جمع آوری و استخراج شده که پیش بینی های انجام شده نشان از استقبال دارندگان این نوع خودروها دارد.

روستایی درباره ثبت نام مسافربرهای شخصی متذکر شد: تبدیل خودروهای شخصی از بنزین سوز به دوگانه سوز در این طرح قطعا همانند رویه تبدیل سوخت خودروهای عمومی نیست بلکه درصدی از مبلغ از منابع دولت تأمین و مابقی را دارنده خودرو تقبل خواهد کرد که با فراهم شدن شرایط و اعلام فراخوان عمومی، ثبت نام همچون گذشته از سایت gcr.niopdc.ir انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان تاکسی های اینترنتی دوگانه سوز سوز کردن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۷۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی

نتایج آزمون آموزگاری سوم اردیبهشت اعلام شد، اما موضوعی که پذیرفته شدگان و متقاضیان را نگران کرده است نحوه محاسبه نمره این آزمون است. به گفته شهروند خبرنگار ما نمره بومی فقط شامل حیطه اختصاصی و تخصصی است، اما در نتایج امسال نمرات عمومی را نیز محاسبه کرده اند که بر خلاف دفترچه آزمون است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام و تصویر از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شده است طبق دفترچه مجموع نمرات اختصاصی و تخصصی ضربدر ۴۰ درصد می‌شود نمره بومی، ولی سازمان سنجش نمرات عمومی را هم اضافه کرده که این خلاف دفترچه است.  در حـالـی کـه قـرار بـود نـمـره بـومـی فـقـط حیـطـه «اختصاصـی و تـخصصی» اعـمـال شـود ولی هر سه حیطه اعمال شده که این خلاف دفترچه ثبت نامی است.  طبق دفترچه راهنما امتیاز بومی شامل نمرات عمومی نمی‌شود.
آزمون قبلی آموزش و پرورش امتیاز بومی مجموع هر سه نمره بود گویا سیستم سازمان سنجش به روز نشده است خواهش می‌کنم اگر امکان دارد پیگیری کنید. نمرات لب مرزی زیادی جابه جا خواهد شد.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند