Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب یلدا، بلندترین شب سال، از دیرباز در میان ایرانیان بهانه ای برای جشن و شادی بوده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ویستور، از باستان یک دقیقه طولانی تر بودن شب یلدا همچون موهبتی گران بها قدر دانسته می شد. از آن زمان تاکنون این سنت شیرین باقی است و خانواده ها به شکرانه این یک دقیقه ارزشمند در کنار هم جمع می شوند و به دیدار بزرگان و عزیزانشان می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زوج های جوان نیز این شب را فرصتی برای ابراز عشق می دانند و با تقدیم هدایایی به یکدیگر ارزش عزیز خود را به او یادآور می شوند. رسم است که خانواده داماد در این شب با هدایای گوناگون به دیدار خانواده عروس می روند و این وصلت را با شب نشینی، جشن و دید و بازدید شیرین تر می کنند. 

اگر شما هم در فکر خرید هدیه شب یلدا هستید یا به دنبال ایده هایی برای تزیین کادو شب یلدا ۹۹ می گردید با ما همراه باشید که امسال شب یلدایی خاطره انگیز را رقم بزنید.    

تزیین کادو شب یلدا با میوه های یلدایی

میوه های رنگارنگ و جذاب شب یلدا همچون انار و هندوانه با برش های جذاب، بهترین روش تزیین هدیه شب یلدای شما هستند. چه چیزی جذاب تر از یک کادو که  هم زیباست و هم خوشمزه!

اگر ذوق هنری دارید با کمی جستجو در اینترنت روش های ساده طراحی روی هندوانه را یاد بگیرید و با کاری خلاقانه در کنار کادوی شب یلدا هنر دست خود را به عزیزانتان هدیه بدهید. مطمئن باشید که این کار ارزش وقت گذاشتن را دارد و لذت دریافت هدیه ای خوشمزه که هنر دست شماست برای عزیزانتان چند برابر خواهد شد.

انار سرخ نماد شب یلداست و با آن رنگ آتشین گویای عشق شما خواهد بود. حتما در زمان خرید کادو شب یلدا از انار سرخ برای تزیین جعبه کادوی خود استفاده کرده و عشق خود را به گونه ای یلدایی ابراز کنید.

میوه های پاییزی دیگری هم برای تزیین کادوی این شب به کار می روند که جذابیت و رنگ و بوی تازه ای به هدیه شما می بخشند. برش هایی شبیه گل با پرتقال و کیوی درست کنید و در کنار انار و هندوانه یک سبد گل میوه ای بسازید. خلاق باشید و تمام ذوق و هنر خود را به کار بگیرید؛ میوه ها را با آن همه رنگ و بافت زیبا به جذاب ترین بخش کادوی خود تبدیل کنید.   

میوه های خشک و آجیل هم ایده خوب و ماندگاری  برای تزیین کادوی شما هستند و مدت بیشتری یادآور لذت و خاطره شیرین شب یلدای شما خواهند بود.

شب یلداست و حافظ خوانی اش!

یکی از رسوم ماندگار یلدا حافظ خوانی است. هرچند که لذت زمزمه غزل های روح نواز حافظ دور کرسی خانه قدیمی و با صفای مادربزرگ چیز دیگری بود؛ اما در آپارتمان های امروزی هم می شود حافظ را در کنار عزیزانمان بخوانیم و از صفای وجود بزرگ تر ها در شب یلدا لذت ببریم.

هنگام خرید هدیه برای شب یلدا دیوان حافظ هم گزینه مناسبی است. برای تزیین این هدیه ارزشمند از گل های زیبا و یا میوه های خشک استفاده کنید و با تفألی به دیوان حافظ شب یلدایی به یاد ماندنی برای خود و عزیزانتان بسازید.

اگر فرصت گشت و گذار در بازار را ندارید خرید اینترنتی کادو شب یلدا بهترین کار است. با کمی جست و جو در اینترنت به راحتی سایت های معتبری را برای خرید هدیه خود پیدا خواهید کرد.

هدیه های خوشمزه و جذاب بخرید

در خرید کادو برای شب یلدا بهتر است به علایق عزیزانتان هم توجه کنید؛ مثلا اگر طرف مقابل شما اهل نوشیدن دمنوش و یا قهوه است، با خرید پک های هدیه دمنوش و قهوه به همراه ماگ با طرح های یلدایی او را بسیار خوشحال خواهید کرد. جعبه کادو با دمنوش های رنگارنگ و با تزیین انار و گل خشک و دیگر المان های یلدا، هدیه ای بسیار کاربردی و به یاد ماندنی خواهند بود.

عاشقان شکلات هم در یلدا سهم دارند. این کادوی خوشمزه را با بسته بندی های جذاب در پک هدیه خود جای دهید، اگر طرف مقابل شما عاشق شکلات است با این کار شب او را می سازید.

با کمی فکر و خلاقیت می شود یک پک هدیه زیبا و کاربردی برای عزیزان خود بسازیم. کافی است کمی ذوق و سلیقه به خرج دهیم و با ترکیب کادوی مورد نظر با چند المان شب یلدا یک کادوی خاص برای عزیز خود آماده کنیم.

با بسته بندی زیبا دلبری کنید!

برای خرید هدیه شب یلدا نیاز نیست هزینه زیادی بپردازیم؛ هدف این است که به عزیزانمان یادآور شویم که دوستشان داریم و هر فرصتی را برای قدردانی از وجودشان غنیمت می شماریم.

پس به جای زیر و رو کردن بازار برای خرید گران ترین هدیه، کافی است به راحتی با خرید اینترنتی کادو شب یلدا یک یادگاری ساده برای آن ها بخریم و با تزیین آن با وسایل ساده و خاطره انگیز به هدیه خود روح بدهیم.

برای تزیین هدیه یلدایی خود کافی است یک بسته بندی جذاب برای آن در نظر بگیرید. اگر فرصت کافی برای این کار ندارید به راحتی این امکان را دارید که از فروشگاه های اینترنتی معتبر پک های کادویی آماده در بسته بندی های زیبا را تهیه کنید.

پیشنهاد می دهیم سری به سایت  ویستور بزنید و از هدایای ویژه یلدا و بسته بندی های جذاب آن بازدید کنید. دست خالی از این سایت بر نمی گردید!

با توجه به پاندمی کرونا ویروس از همشهریان عزیز درخواست داریم از رفتن به دورهمی های خانوادگی به منظور پیشگیری از ابتلا به کووید 19 و کاهش مرگ و میر ناشی از این بیماری خودداری کرده و پروتکل های اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت را برای حفظ جان همدیگر به ویژه سالمندان رعایت کنیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کادو شب یلدا کادو شب یلدا برای تزیین خرید هدیه بسته بندی میوه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه آخر هفته سردار به دیبالا

به گزارش ورزش سه، در هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا دو تیم ناپولی و آ اس رم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی برای سردار آزمون مهاجم ایرانی جالوروسی با یک اتفاق خاص همراه بود. 

سردار که در نیمه اول این بازی نتوانسته بود اثرگذار باشد، در ۴۵ دقیقه دوم با اولین لمس توپ خود، مدافع ناپولی را مجبور کرد که بر رویش خطا کند و موفق شد برای تیمش پنالتی بگیرد. 

از آنجا که پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی این تیم پنالتی زن نخست رمی‌هاست، دیبالا پشت توپ ایستاد و در کمال خونسردی موفق شد چراغ اول بازی را روشن کند. سردار پس از چند دقیقه از زمین بازی خارج شد، اما اثرگذاری او در این صحنه به تیمش کمک ویژه‌ای کرد. 

این پنالتی به دیبالای آرژانتینی کمک کرد تا در شبی که تمام تلاشش را کرد به ناپولی گل بزند، یک موقعیت ایده‌آل در اختیارش قرار بگیرد و با گل کردن آن شمار گل‌هایش را به عدد ۱۳ برساند.

دیبالا در این فصل ۱۳ گل و ۹ پاس گل ثبت کرده که همین تک گل او را از الیویه ژیرو مهاجم فرانسوی میلانی‌ها در آمار اثرگذاری روی گل‌های این فصل جلو می‌اندازد.

سردار پیش از این هم در این فصل از مسابقات برای دیبالا یک زوج خوب در کارهای تهاجمی به شمار می‌رفت و اگرچه در آمار نتوانسته پاس گل ثبت کند اما بسیاری از کارشناسان ایتالیایی معتقد هستند حضور آزمون به این مهاجم آرژانتینی کمک بیشتری می‌کند.

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن + عکس
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • آسمان غرب موفق نبود/ شیرودی: درجه تشویقی‌ام را پس بگیرید