Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-27@18:03:36 GMT

حالت تاریک به گوگل هم می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۷۹۶۶

حالت تاریک به گوگل هم می‌آید

ایتنا - گوگل قصد دارد حالت تاریک خود را برای جستجوگر نسخه دسک‌تاپ اضافه کند.
اگر در روزها یا ماه‌های آینده مشاهداتی در زمینه تاریک شدن موتور جستجوگر گوگل داشتید نگران نباشد زیرا این موضوع هیچ ارتباطی با صفحات وب تارک ندارد و این موضوع از برنامه‌های گوگل است که این قابلیت را به موتور جستوجوگر خود اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق گزارشاتی که اخیرا منتشر شده است گوگل قصد دارد حالت تاریک خود را برای جستجوگر نسخه دسک‌تاپ اضافه کند. طبق گزارشی که توسط وب‌سایت 9to5Google منتشر شد است:

برخی کاربران متوجه آزمایش حالت تاریک برای نسخه دسک‌تاپ برای موتور جستجوگر گوگل شده‌اند. به‌نظر می‌رسد که این آزمایشات فقط مدت کوتاهی انجام شده است طبق مشاهدات اخیر طی چند ساعت این حالت تاریک اجرا می‌شود و می‌رود. ویژگی حالت تاریک اینگونه است که گوگل برای نسخه‌های دسک‌تاپ پس‌زمینه موتور جستجوگر خود را به رنگ مشکی تغییر می‌دهد و همچنین رنگ نوشته‌ها هم تغییر می‌کند تا بهتر دیده شوند، سایر قسمت‌ها مانند قبل باقی می‌مانند. هنوز مشخص نیست این ویژگی در چه تاریخی در اختیار همه کاربران قرار می‌گیرد. 

باید به این موضوع اشاره کنیم که گوگل حالت تاریک را به همه سرویس‌های خود اضافه نکرده است، تعجب آور نخواهد بود اگر در ماه‌های آینده روند گسترده‌تری در این زمینه به‌وجود بیاید.

این احتمال وجود دارد که این ویژگی به سیستم‌عامل‌های موبایلی و سایر مرورگرها نیز اضافه شود یکی از ویژگی‌های صفحه تاریک جستجوی دسک‌تاپ این است که شما را از خستگی چشم نجات می‌دهد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوگل حالت تاریک موتور جست وجو حالت تاریک دسک تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، «گوگل سرچ لبز» (Google Search Labs) برای افرادی که سعی دارند صحبت کردن به زبان انگلیسی بدون برخورد رو در رو را تمرین کنند، یک راه حل ارائه کرده است. یکی از کاربران توییت گوگل یک ویژگی آزمایشی به نام Speaking Practice ابداع کرده که از هوش مصنوعی مولد برای کمک به بهبود مهارت های انگلیسی صحبت کردن فرد از طریق تمرین مکالمه استفاده می کند.

کاربران برای دستیابی به این ویژگی نخست باید گزینه «سرچ لبز» را در تنظیمات جستجوی گوگل خود فعال کنند. هنگامیکه این ویژگی فعال شد، قابلیت Speaking Practiceبا کلیک روی گزینه «آزمایش یک نمونه» داخل همین گزینه فعال می شود. همچنین کاربران می توانند با استفاده از ترجمه به یا از زبان انگلیسی در بخش جستجوی گوگل در دستگاه های اندروید به قابلیت مذکور دسترسی یابند.

در حال حاضر ویژگی Speaking Practice در آرژانتین، کلمبیا، هندوستان، اندونزی،مکزیک و ونزوئلا در حال آزمایش است.

کد خبر 6089466 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • چگونه می‌شود خورشید زمین را روشن کند اما فضا تاریک باشد؟
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید/ رابطه عجیب صدای بلند خودرو و ابتلا به سادیسم، روان‌پریشی و خودشیفتگی
  • سومین درخواست دولت برای رفع فیلتر گوگل پلی
  • فناوری در خدمت جنایت
  • جهان ما ممکن است در نهایت دوباره به بیگ‌بنگ‌ برگردد و نابود شود
  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی