Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@12:04:23 GMT

یک مرزبان در زهک به شهادت رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۷۹۷۳

یک مرزبان در زهک به شهادت رسید

مسوول روابط عمومی قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه گفت: در درگیری مسلحانه مرزبانان زهک با اشرار و قاچاقچیان موادمخدر یک نفر از مرزبانان مجروح و یک نفر دیگر نیز به شهادت رسید.

سرهنگ قاسم حسن زاده روز اظهارداشت: شب گذشته نیروهای مرزبانی در راستای دفاع از وطن با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان زهک درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این درگیری در محدوده یکی از پاسگاه‌های مرزی شهرستان زهک رخ داده و مرزبانان با چند نفر کوله‌باری حمل موادمخدر که قصد ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران را داشتند درگیر شدند.
مسوول روابط عمومی قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه گفت: اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش ایرنا منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده و با ولایت نیمروز افغانستان هم مرز است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، شهید اسد پور در ۲۳ خرداد ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس به شهادت رسید.
پیکر شهید اسد پور که بعد ار تفحص به عنوان شهید گمنام اعلام شده بود که با آزمایش‌های دی ان‌ای شناسایی و امروز به زادگاه منتقل شد.
امروز مادر شهید اسد پور بعد از ۳۷ سال دوری فرزند خود را در آغوش کشید.
پیکر شهید سید علاءالدین اسد پور قرار است روز شنبه همزمان با شهادت امام جعفر صادق در شهرستان زرقان تشیع و سپس در زادگاهش روستای آقا جلو این شهرستان به خاک سپرده شود.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • عملیات جدید گروهان های قدس/ شهادت دو فلسطینی دیگر در غزه
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است