Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف هزار و 711 حلقه لاستیک خودروهای سبک و سنگین خارجی و داخلی احتکار شده در یک انبار به ارزش 40 میلیاردریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر" در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پایگاه اطلاعاتی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار  لاستیک خودروهای خارجی و داخلی در یک انبار  مطلع و  بلافاصله موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت،معدن وتجارت از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات 1711 حلقه لاستیک  شامل هزار و 300 حلقه لاستیک خودروهای سبک ایرانی و خارجی، 399 حلقه لاستیک خودروی سنگین و 12 حلقه لاستیک تراکتور کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش لاستیک های مکشوفه در این عملیات  را 40 میلیارد ریال اعلام کردند  گفت: انبار مذکور با حکم مقام قضائی پلمب و یک نفر نیز دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه احتکار کالاهای مورد نیاز و اساسی مردم در شرایط اقتصادی حاضر کشور گناهی نابخشودنی و ظلم به مردم است تاکید کرد: پلیس قاطعانه با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه برخورد می کند و در این خصوص از مردم هم می خواهیم که اطلاعات و گزارش های خود را در خصوص این گونه جرایم از طریق تماس با شماره تلفن 110 در اختیار کارشناسان پلیس قرار دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و با متخلفان برخورد شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خارجی ایرانی لاستیک احتکار حلقه لاستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید علینقیان پور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به ۲ دستگاه خودروی کشنده ۴۰ فوت حامل بار مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر هر ۲خودرو را متوقف می‌کنند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودروهای متوقف شده پرداخته که در این عملیات تعداد ۱۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاجاق که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لیفتراک‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه هر ۲ متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097147

دیگر خبرها

  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج کشف شد
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان