Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر ایجاد جوی ناپایدار از بعد از ظهر امروز در استان اصفهان است.

وی افزود: این در حالی است که تا ظهر امروز همچنان شاهد افزایش آلاینده‌های جوی و آسمانی ابری و مه آلود خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه از بعد از ظهردر غرب و جنوب استان بارش باران و برف را شاهد خواهیم بود، تصریح کرد: برای روز پنجشنبه نیز بارش باران با شدت کمتری در مناطق شمال و مرکز استان پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه سامانه ناپایدار جوی تا روز یکشنبه بر روی استان فعالیت خواهد داشت، اضافه کرد: این سامانه روز یکشنبه از مناطق شرقی استان را ترک می‌کند.

دمای اصفهان تغییر نمی‌کند

علی عسگریان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده دما در استا اصفهان تغییر محسوسی را نخواهد داشت، تصریح کرد: در این بازه زمانی دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین ۱۱ و یک درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوای زرین شهر به عنوان گرم‌ترین نقطه استان با دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر به عنوان سردترین نقطه پیش‌بینی شده‌اند.

کد خبر 5097361

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران هواشناسی اصفهان ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان آلودگی هوا شهرستان کرج شب یلدا قاسم سلیمانی محدودیت های کرونایی عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، و به گزارش اداره کل هواشناسی استان،  با گذر موج ناپایدار دیگر در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه در استان کرمانشاه شاهد بارندگی همراه با رعدوبرق و در برخی نقاط رگبار تگرگ پیش بینی می‌شود.
بارش در روز دوشنبه، در نیمه غربی و نواحی شمالی استان، از شدت بالاتری برخوردار خواهد بود و موجب آبگرفتگی معابر و رواناب در سطح استان می‌شود.
در روز سه شنبه بارش‌ها غالباً به شکل رگبار‌های موقت و پراکنده خواهد بود.
بر اساس این گزارش از روز چهارشنبه تا پایان هفته با تضعیف شرایط ناپایدار، بارش قابل توجهی برای استان پیش بینی نمی‌شود.

 

دیگر خبرها

  • دمای هوا در شرق و جنوب شرق کاهش می‌یابد / تداوم فعالیت سامانه بارشی تا پنجشنبه
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز
  • بارش‌ها تا فردا در سطح استان ادامه دارد
  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در استان کرمانشاه
  • پایداری هوای گلستان تا فردا/ ورود سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی به کشور از فردا؛ این استان‌ها بارانی می‌شوند
  • سامانه بارشی فردا وارد ایران می‌شود