Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی به آمار زیدان در چهار بازی اخیر و استفاده از بازیکنان ثابت رئال مادرید.

زین الدین زیدان در اولین قهرمانی خود به عنوان سرمربی رئال مادرید (2016/17) با ترکیب چرخشی به این موفقیت رسید. درخشش تیم B باعث شد تا کهکشانی‌ها باعث شد تا سر بلند از تقویم سخت آن فصل بیرون بیایند و قهرمانی را کسب کنند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از آ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اس، چهار سال از قهرمانی 2016/17 گذشته و همه چیز تغییر کرده است. رئال مادرید در حساس ترین زمان خود، چهار بازی مهم را برگزار کرد که در همه این بازی‌ها، پیروز شد اما نکته اصلی این است که زیدان به بازیکنان کمی در این دوران اعتماد کرد. فقط 14 نفر از بازیکنان رئال مادرید، توانستند در ترکیب ابتدایی تیم قرار بگیرند؛ در واقع به علت مصدومیت یا محرومیت، زیدان مجبور شد که سه بازیکن دیگر را هم تست کند. 

هشت بازیکن (کورتوا، واران، مندی، کروس، بنزما، مودریچ، وینیسیوس و لوکاس وازکز) در هر چهار بازی ثابت بودند. سرخیو راموس و دنی کارواخال به دلیل مصدومیت، به ترتیب یک و دو بازی اول را از دست دادند اما به ترکیب اصلی اضافه شدند. کاسمیرو نیز به علت محرومیت، دیدار شب گذشته (سه شنبه) مقابل اتلتیک بیلبائو را از دست داد. جای خالی کاسمیرو، توسط فدریکو والورده پر شد و رودریگو گوئس (دو بازی) و ناچو (یک بازی) در ترکیب سفیدپوشان حضور داشتند.

با بازیکنانی که به صورت تعویضی وارد میدان شدند (مارکو آسنسیو، ایسکو و آریباس)، تعداد بازیکنان به 17 می رسد. در حقیقت، زیدان در این بازی ها ریسک نکرد. عملکرد لوکاس وازکز به قدری خوب بود که آلوارو اودریوزولا حتی 1 دقیقه هم بازی نکرد حتی در دوران مصدومیت دنی کارواخال. وازکز در 9 بازی گذشته، به غیر از دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو که تعویض شد، به صورت کامل بازی کرد. 

ادر میلیتائو حتی بعد از پشت سر گذاشتن بیماری کرونا در برنامه های زیدان جایی نداشت. در دوران مصدومیت سرخیو راموس، سرمربی فرانسوی به ناچو اعتماد کرد. در سمت چپ هم، مارسلو به طور کامل تسلیم فرلاند مندی شد. 

در خط هافبک، با مصدومیت والورده و مارتین اودگارد، دوباره مثلث همیشگی رئال مادرید (تونی کروس، کاسمیرو و لوکا مودریچ) تکرار شد. ایسکو هم تنها 26 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. 

مصدومیت‌ها، گزینه های زیدان در خط حمله را محدود کرده بود. کریم بنزما به صورت کامل بازی کرد و 4 گل به ثمر رساند. در نبود ادن هازارد، وینیسیوس جونیور در سمت چپ فیکس شد و رودریگو گوئس هم دو بازی اول را فیکس بود. مارکو آسنسیو هم در هر چهار بازی حضور داشت اما به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد. 

تعویض های کم

زیدان در 19 بازی این فصل، فقط در 4 بازی (کادیز، هوئسکا، والنسیا، آلاوز) از 5 تعویضش استفاده کرده است. در این میان، فقط مقابل هوئسکا پیروز شدند. تا بازی مقابل سویا، زیدان حداقل 3 تعویض را در هر بازی داشت اما در 4 بازی اخیر، تعویض ها هم محدود شدند. در پیزخوان فقط یک تعویض، مقابل مونشن گلادباخ دو تعویض و مقابل اتلتیکو مادرید و بیلبائو دوباره سه تعویض انجام داد.

از این حیث، زیدان سومین سرمربی لالیگا است که کمترین تعویض را در بازی‌ها انجام داده است. به طور میانگین 3.69 تعویض در هر بازی داشته است. 

همچنین بخوانید:

زیدان: بنزما بهترین مهاجم تاریخ فرانسه است؛ 10 نفره شدن بیلبائو به ضرر ما شد

رئال مادرید 3-1 اتلتیک بیلبائو؛ 3 امتیازی که سخت به دست آمد

رونالدو نازاریو: زیدان به عنوان بازیکن بهتر بود یا سرمربی؟ نمی دانم!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید چهار بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال

ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت، در جریان بازی با ذوب‌آهن اصفهان مصدوم شد.

به گزارش ایسنا، جردن استیونس ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت تهران، در جریان بازی سوم سری نیمه‌نهایی لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن که با پیروزی ۷۴ - ۶۸ طبیعت همراه شد، دچار مصدومیت شد و لنگ لنگان سالن را ترک کرد.

استیونس که به ادعای کارشناسان بسکتبال ایران، در این فصل بهترین بازیکن خارجی لیگ به شمار می‌رود، در دیدار سوم مقابل ذوب‌آهن نیز دقایقی را روی نیمکت نشست،‌ اما در کوارتر چهارم با تصمیم شاهین‌طبع وارد زمین شد و بار دیگر در پیروزی تیم طبیعت نقش مهمی را ایفا کرد.

او در دیدار امروز (یک‌شنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقابل ذوب‌آهن، با کسب ۲۳ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد. او همچنین ۲ ریباند و ۳ پاس گل را هم به ثبت رساند.

البته طبق اطلاعات کسب شده مصدومیت این ستاره آمریکایی خیلی جدی نیست و به احتمال زیاد، در بازی روز سه‌شنبه این دو تیم که بازی چهارم آن‌ها در سری نیمه‌نهایی است، برای طبیعت به میدان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد