Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-29@21:32:53 GMT

خدمات وب آمازون به کمک توییتر می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۸۴۰۴

خدمات وب آمازون به کمک توییتر می‌آید

ایتنا - توییتر از خدمات وب آمازون (AWS) که زیرساخت ابری جهانی فراهم می‌کند، برای ارایه تایم لاین‌ها در پلتفرم خود استفاده می‌کند.
شرکت توییتر برای پاسخگویی به حجم عظیم پست‌هایی که در این شبکه اجتماعی پست می‌شود، از خدمات وب آمازون برای کامل کردن ظرفیت رایانش خود استفاده می‌کند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، توییتر مدتها برای ذخیره و نمایش متن، عکس‌ها و ویدیوهای منتشر شده در این شبکه اجتماعی، به دیتاسنترهای خود متکی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اکنون تحت یک قرارداد چند ساله، توییتر از خدمات وب آمازون (AWS) که زیرساخت ابری جهانی فراهم می‌کند، برای ارایه تایم لاین‌ها در پلتفرم خود استفاده می‌کند.

در گرایش روزافزونی که تحت آن شرکت‌ها به جای هزینه روی سرورهای داخلی و دیتاسنترهای شخصی، به خدمات نرم افزاری و رایانش ابری روی می آورند، خدمات وب آمازون پیشتاز بوده و به همراه رقیبانی نظیر مایکروسافت و گوگل با وعده افزایش یا کاهش سریع ظرفیت سرورهای شرکت‌ها با توجه به نیاز آنها، مشتریان بزرگی را جلب کرده اند. برخی از مشتریان معروف خدمات وب آمازون، استارتاپ‌های های‌تک معروفی مانند نت فلیکس و Airbnb هستند.

توییتر انتقال بخشی از فناوری خود به خدمات ابری را در سالهای اخیر آغاز کرد و تحت قراردادی در سال ۲۰۱۸، بخشهایی از دیتاهای عظیم خود را به گوگل منتقل کرد.

شرکت توییتر اعلام کرد همکاری با خدمات ابری آمازون عملکرد محصولات این شرکت را با استفاده از دیتاسنترهایی که در نزدیکی محل زندگی مردم وجود دارد، بهبود خواهد بخشید. پاراگ آگراوال، مدیر فناوری توییتر اظهار کرد: توییتر همچنین با استفاده از خدمات آمازون می تواند قابلیت‌ها را سریعتر عرضه کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، مت گرامان، مدیر فروش و بازاریابی خدمات وب آمازون در مصاحبه‌ای اظهار کرد: پشت صحنه، توییتر سال‌ها مشتری آمازون بوده است. افزایش اتکای توییتر به خدمات ابری به صرفه جویی مالی این شرکت کمک کرده و به طراحان اجازه می‌دهد روی محصولات دیگر کار کنند و این شرکت شبکه اجتماعی در مناطقی که دیتاسنتر ندارند، سریع‌تر رشد کند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: خدمات وب آمازون توییتر خدمات وب آمازون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

فعالیت سامانه نسخ الکترونیک "بیمه سلامت" پایدار شد

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • پرنده هواتزین (Hoatzin) یا مرغ بدبو آمریکایی (+عکس)
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • روایتی از حذف قند و عوارضش، جزو پربازدیدترین‌های توییتر شد/ عکس