Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط شیمیدر اظهار داشت: تمرینات‌مان به صورت منظم ادامه دارد و خودمان را برای بازی های سوم و چهارم آماده می‌کنیم. همه بازیکنان هم در شرایط خوبی قرار دارند و با نشاط تمرین می‌کنند.

* قهرمانی پرسپولیس موجب غرور ملی‌ می‌شود

وی که به عنوان یکی از طرفداران پرسپولیس در جامعه بسکتبال شناخته می‌شود، در مورد دیدار این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نگاه ما برای این بازی باید ملی باشد، چون نماینده ایران قرار است در آسیا بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه بعد تبلیغاتی زیادی دارد و اگر قهرمان آسیا شویم، موجب غرور ملی و باعث خوشحالی مردم می‌شود. پس بنابراین همه باید حمایت کنند.

* بازیکنان باید به فکر ارائه بهترین کیفیت باشند/ امیدوارم شنبه خوشحال شویم

سرمربی شیمیدر ادامه داد: پرسپولیس پر طرفدارترین تیم ایران است و با سختی‌ها و کمبودهای زیادی تا این مرحله آمده و خیلی‌ها منتظر قهرمانی این تیم در آسیا هستند. در حال حاضر چند بازیکن به خاطر محرومیت در ترکیب قرار ندارند، اما تیمی که به این مرحله می‌رسد دیگر به عقب باز نمی‌گردد و فقط 90 دقیقه بازی برایش مهم است تا بهترین کیفیت را ارائه دهد.

هاشمی عنوان کرد: امیدوارم در این شرایط بد اقتصادی و کرونایی روز شنبه بعد از بازی همه مردم خوشحال باشند و قهرمانی را جشن بگیرند.

* تیم کره‌ای رقیب سرسختی است

وی در مورد ارزیابی‌اش از حریف کره‌ای گفت: همه ما از بچگی به نوعی فوتبال را دنبال کرده‌ایم و می‌دانیم که کره‌ایها هم تیم‌های بسیار خوبی دارند. هر تیمی که تا این مرحله آمده، مطمئنا رقیب سرسختی محسوب می‌شود؛ بازیکنان پرسپولیس نباید به این فکر کنند که مقابل چه تیمی قرار می‌گیرند و فقط باید بهترین عملکرد را داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا بسکتبال قهرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، سعید احمدعباسی بهترین بازیکن مسابقه ایران و ازبکستان در نشست مطبوعاتی پس از بازی نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ فوتیال آسیا گفت: تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی گفت: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار. با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم. 

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند