Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از پلمب بیش از یک هزار و 343 واحد صنفی متخلف در سطح استان گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر آبتین حیدر زاده با اشاره به بازدیدهای انجام شده از ابتدای شیوع کووید19 در استان گیلان ، اظهار داشت ؛ تا کنون بیش از یک هزار و 343 واحد تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به علت تخلف بهداشتی تعطیل و پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به 174 هزار و 289 مورد بازدید،آموزش موارد پیشگیری و کنترل کرونا در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان ، گفت : همچنین ضمن بازدید از 133هزار و 730 اماکن عمومی در مناطق تحت پوشش ، نکات آموزشی به فعالان این مراکز نیز ارایه شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه با تاکید بر اینکه در راستای کنترل و قطع زنجیره انتقال کرونا با متخلفان به طور جدی برخورد می شود، اظهار داشت : در این مدت 861 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و تعداد 482 اماکن عمومی به علت تخلف بهداشتی تعطیل شده اند.

دکتر حیدرزاده یادآور شد : بطور متوسط یکصد تیم بازرسی سلامت محیط و کار در سطح شهرستان های تابعه با هدف پیشگیری از کرونا بر فعالیت واحدهای تولید و عرضه مواد غذایی و مراکز پرتردد نظارت دارند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه بسیج مقابله با کووید ‌‌-۱۹و نظارت بر واحد های صنفی تهیه و توزیع غذا، اماکن عمومی و مکان های پر ازدحام تا پایان شکست کرونا ادامه خواهد داشت، افزود : خوشبختانه مردم همکاری خوبی در خصوص  مقابله با  کرونا دارند و با توجه به فعالیت های آگاهی بخشی و اطلاع رسانی رسانه ها به ویژه رسانه ملی، آگاهی مردم در خصوص بیماری کرونا افزایش یافته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گیلان پلمب واحد صنفی متخلف معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهیه و توزیع اماکن عمومی مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند کاهشی شاخص‌های مرده زایی و بستری متصل به تولد در استان همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سامره قلیچ خانی بیان کرد: هم اکنون در استان همدان ۷۱۵ ماما در مراکز درمانی و بهداشتی فعالیت می‌کنند که این تعداد در مراکز درمانی ۴۰۰ نفر و در مراکز بهداشتی ۳۱۵ نفر است.

وی افزود: در سال گذشته نزدیک به ۲۲ هزار زایمان در استان انجام شده است که ۴۵ درصد به صورت زایمان طبیعی انجام گرفته است و جامعه مامایی در ارتقای شاخص‌های رشد جمعیت و زایمان طبیعی در استان تلاش‌های زیادی انجام داده است.

قلیچ خانی ادامه داد: در سال گذشته در استان همدان شاهد روند کاهشی شاخص‌های مرده زایی، بستری متصل به تولد و روند ثابت غیر افزایشی در شاخص سزارین کل بوده‌ایم.

وی اظهار داشت: میزان موفقیت بارداری در زوج‌های با مشکلات ناباروری در مراکز ناباروری استان به طور میانگین ۳۳ درصد است.

کد خبر 6099855

دیگر خبرها

  • روند کاهشی شاخص‌های مرده زایی و بستری متصل به تولد در استان همدان
  • چرا بیمه سلامت حساب واحد بانکی ندارد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • تمام خواص و مضرات ادویه کاری + طرز تهیه و ارزش غذایی
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد