Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@11:19:33 GMT

قاتل خاموش جان خانواده 4 نفره زرندی را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۸۶۱۷

قاتل خاموش جان خانواده 4 نفره زرندی را گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، آمین عربپور اظهار داشت: شب گذشته به علت مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن یک خانواده ۴ نفره در یزدانشهر از توابع زرند جان باختند، جان باختگان شامل یک زن و مرد ۳۷ ساله و ۲ کودک (۵ و ۶ ساله) هستند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان زرند عنوان کرد: پس از دریافت گزارش حادثه فوراً یک تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شده اما متاسفانه جان باختگان فاقد هرگونه علائم حیاتی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: علت حادثه نقص در لوله بخاری اعلام شده است.

انتهای پیام/80022/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: قاتل خانواده مسمومیت فوریت های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای ماندگار رادیو خاموش شد/ مسعود اسکویی درگذشت

مسعود اسکویی گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت رسانه های ورزشی درگذشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی که به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا فروردین در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد، درگذشت.

مرحوم اسکویی که به واسطه صدای خاصش شهره زیادی داشت، سال‌ها به عنوان گوینده، مجری، گزارشگر و کارشناس در رسانه‌ها و برنامه‌های ورزشی فعالیت داشت.

مسعود اسکویی متولد سال ۱۳۱۸ بود و از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را دارد.

اسکویی از سال ۱۳۴۵ به نام گویندۀ اخبار ورزشی با تلویزیون ملی ایران شروع به کار کرد. او با گزارش بازی دوستانه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و کویت (در کویت، ۱۳۵۰) وارد عرصه گزارشگری شد.

تخصص مسعود اسکویی در رشته‌های تنیس، والیبال، اسب‌دوانی، و اتومبیل‌رانی بود. او دوره تخصصی گزارشگری را در کشور‌های اروپایی از جمله انگلیس و آلمان گذرانده بود و در سال ۱۳۷۱ نیز در کلاس تخصصی گزارشگری فینگلی، مدرس استرالیایی، شرکت کرد.

مرحوم اسکویی در برنامه‌هایی مختلف از جمله «جهان ورزش والیبال» و «گزارش ورزشی از شبکه دو سیما و «صدای ورزش»، و «عصر جمعه با رادیو» حضور داشت. او همچنین سابقه مدیریت در بخش روابط عمومی رادیو ورزش را نیز در کارنامه کاری خود داشت.

دیگر خبرها

  • صدای ماندگار رادیو خاموش شد/ مسعود اسکویی درگذشت
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • دانشجویان زرندی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکاواروپاتجمع کردند