Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@18:51:27 GMT

فصل چهارم « از سرنوشت» ساخته می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۸۸۲۵

فصل چهارم « از سرنوشت» ساخته می‌شود؟

به گزارش  خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان نشست خبری فصل سوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی سید محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان  با حضور بازیگران و عوامل این مجموعه تلویزیونی برگزار شد.

خردمندان درباره فصل چهارم سریال از سرنوشت گفت: برای ساخت فصل جدید سریال با مدیران سازمان صدا و سیما، گفت‌وگو کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسندگان این سریال در حال نگارش قصه‌ فصل چهارم هستند. از نویسندگان سریال «از سرنوشت» محمد محمود سلطاتی، روح لله صدیقی، مسعود کرمی و خانم خسرو آبادی تشکر می کنم؛ چراکه بار زیادی روی دوش این عزیزان است.

وی ادامه داد: نگارش فیلمنامه در حال انجام است. اگر به این برایند برسیم که  قصه نهایی دچار افت نمی‌شود و بهتر از قبل عمل کرده ایم، فصل چهار ساخته می‌شود. پیش بینی ما این است که سریال، ادامه پیدا می کند.

ملک محمدی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو گفت: پروژه ساخت سریال از سرنوشت را  سال ۹۹ آغاز خواهیم کرد. در سال ۱۴۰۰ برای پخش فصل پنج و ششم این مجموعه برنامه ریزی می‌کنیم. این سریال یکی از سرمایه‌های سازمان صدا و سیماست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال تلویزیونی رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سرنوشت تلخ گورخر؛ فرار ناموفق و تکه تکه شدن توسط کروکودیل!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع: راز بقا tags # حیات وحش ، کوروکودیل سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و ادامه سریال «نون‌خ»
  • نشان دادن کولبرها، «نون خ ۵» را جذاب کرد/تصمیمی برای ساخت فصل بعد وجود ندارد
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • «همسایه شما، زهره» بیانگر بی‌مهری جامعه/ درخشنده دردی لاعلاج ساخته است
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • (ویدئو) سرنوشت تلخ گورخر؛ فرار ناموفق و تکه تکه شدن توسط کروکودیل!