Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «گوین نیوسام» فرماندار کالیفرنیا روز سه‌شنبه از خرید هزاران کیسه جسد و آماده‌سازی واحدهای یخچال‌دار در پی افزایش روند ابتلا و مرگ‌ومیر ناشی از کرونا در این ایالت خبر داد.   

به گزارش نشریه «نیوزویک»، کالیفرنیا روز سه‌شنبه موارد ابتلای بیشتری را نسبت به سایر ایالت‌های این کشور به ثبت رساند و انتظار موارد جدید ابتلا و فوتی‌های این ایالت در هفته‌های پیش‌رو همچنان افزایشی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان موسسه سنجش و ارزیابی سلامت پیش‌بینی می‌کنند تا اوایل آوریل (نیمه دوم فروردین) تعداد موارد فوتی کالیفرنیا به ۵۴ هزار نفر برسد.

مقامات بهداشت و درمان این ایالت روز دوشنبه یک میلیون و ۵۸۵ هزار و ۴۴ مورد ابتلا و ۲۱ هزار و ۴۶ مورد فوتی را از ابتدای همه‌گیری در این ایالت اعلام کردند. نیوسام در یک کنفرانس خبری گفت تا روز سه‌شنبه میانگین هفت روزه ابتلا در این ایالت ۳۲ هزار و ۵۲۳ نفر بود.

وی افزود به دلیل روند افزایشی موارد ابتلا و فوتی، این ایالت اخیراً پنج هزار کیسه جسد خریداری کرده و ۶۰ واحد سردخانه ۵۳ فوتی برای استفاده در نزدیکی بیمارستان‌ها آماده کرده است.

نیوسام گفت بخشی از کیسه‌های اجساد برای استفاده در لس‌آنجلس، سن‌دیگو و اینیو از شهرستان‌های جنوبی این ایالت که ظرفیت بخش‌های آی‌سیو آن‌ها به دلیل تعداد زیاد بیماران در حال پر شدن است، فرستاده شده‌ است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: این باید هشداردهنده باشد. نمی‌خواهم مردم بترسند اما این یک بیماری مرگبار است و باید توجه داشته باشیم که در این سفر دسته جمعی به سمت واکسن کجا قرار داریم. هنوز به خط پایان نرسیده‌ایم.

آمریکا همچنان به لحاظ تعداد ابتلا و فوتی در صدر کشورهای درگیر با کرونا قرار دارد. طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم سه هزار و ۵۰ مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده به ۳۰۳ هزار و ۵۰ افزایش یافت.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته، با ابتلای دست‌کم ۱۹۷ هزار و ۵۱۲ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به ۱۶ میلیون و ۷۱۵ هزار و ۹۳۲ نفر رسید.

مقایسه جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جان هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد شمار قربانیان و مبتلایان به کرونا در آمریکا مجدداً افزایش داشته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کالیفرنیا بحران کرونا کیسه جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، اردوی اماده سازی تیم کشتی فرنگی نونهالان استان برای حضور در رقابت های کشوری به مدت ۲ روز در شهرستان سرخس برگزار شد.

این اردوبا حضور مربیان استان؛اقایان اطاقی و خمبریادگار، اردوی ۲ روزه و فشرده فرنگی کارا توام با اوقات مفرح برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • باید فورا در غزه آتش‌ بس برقرار شود
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است