Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان پارلمان تونس پیش‌نویس قانونی را به منظور جُرم خواندن عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی ارائه کرده‌اند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، نمایندگان پارلمان تونس طرحی را ارائه کرده اند که به موجب آن هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی جُرم خوانده می‌شود. فراکسیون «دموکراتیک» پارلمان تونس طرح مذکور را ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، ارائه پیش‌نویس قانون مذکور به پارلمان تونس در چهارمین سالروز ترور شهید «محمد الزواری» از فرماندهان گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس انجام می‌گیرد.

از سوی دیگر، «هشام المشیشی» نخست وزیر تونس روز گذشته سخنانی را در خصوص عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها مطرح کرده و گفته بود که مساله عادی‌سازی روابط تونس با رژیم صهیونیستی مطرح نیست.

وی در ادامه اشاره کرد که هر کشوری وضعیت خاص خود و دیپلماسی مشخصی دارد. این مقام تونسی یادآور شد که دولت آمریکا در رابطه با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفتگویی با او نداشته است.

پیشتر نیز منابع آگاه اعلام کردند که سران ارشد کشور‌های عمان و قطر با درخواست‌های متعدد جرد کوشنر، داماد و مشاور رئیس جمهور آمریکا برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفت کرده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پارلمان تونس سازش با اسرائیل رژیم صهیونیستی حماس عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پارلمان تونس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است

پایگاه خبری اکسیوس اعلام کرد با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا از سوی رژیم صهیونیستی، اعضای کنگره و حتی مقامات ارشد دولت بایدن تحت فشار شدیدی برای تجدیدنظر درخصوص تحریم‌های احتمالی علیه رژیم صهیونیستی قرار دارد.

به گزارش منابع مطلع آمریکا قصد داشته تا از ارائه کمک نظامی و آموزش به گردان «Netzah Yehuda» خودداری کند که خود اقدامی بی‌سابقه در روابط واشنگتن و تل‌آویو محسوب می‌شد.

یک قانون امضا شده در سال ۱۹۹۷ در آمریکا، این کشور را از ارائه کمک‌های خارجی و ارائه آمورش‌ها از سوی وزارت دفاع به نیروهای پلیس، نظامی و امنیتی که متهم به نقض حقوق بشر هستند، ممنوع می‌کند.

هفته گذشته پایگاه خبری اکسیوس گزارش داده بود که بلینکن به دنبال اعمال تحریم‌هایی علیه گردان «Netzah Yehuda» ارتش رژیم صهیونیستی است.

انتشار این خب باعث شد تا بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون این رژیم به طور علنی از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا بخواهند تا از انجام چنین اقدامی پرهیز کند.

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، عضو کابینه جنگی این رژیم در این رابطه با بلینکن به گفت‌وگو پرداختند و اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی نیز با کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا به گفت‌وگو پرداخت.

به گفته مقامات رژیم صهیونیستی، تل‌آویو در پیغام‌های خود به ـآمریکا از این کشور خواسته تا در تحریم این گردان ارتش رژیم صهیونیستی تجدیدنظر کند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • واکنش ترکیه به حمله وزیرخارجه اسرائیل به اردوغان
  • پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اکسیوس : آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • قطعنامه جانبدارانه و ضد ایرانی پارلمان اروپا | واکنش به حمله اسرائیل؛ فقط تاسف!
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است