Web Analytics Made Easy - Statcounter

هویت دو کارگری که در جریان حادثه کوره ذوب فلزات کارخانه «فولاد صنعت پردیس آذربایجان» کشته شدند، مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «محسن شجاعی بیرانوند» و «محمد ایمانی» دو کارگر لرستانی کارخانه «ذوب فلزات صنعت پردیس آذربایجان» واقع در شهرک صنعتی سلفچگان قم هستند که حوالی ظهر روز ۲۴ آذر ماه بر اثر انفجار کوره ذوب جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته همکاران او، محمد ایمانی فرزند شهید بود که به همراه محسن شجاعی بیرانوند به علت شدت جراحات، جان خود را در این حادثه از دست دادند.

کارگران تصریح کردند: ۱۵ نفر از همکاران نیز در این حادثه مصدوم شدند که هم اکنون تعدادی برای ادامه روند درمان در بیمارستان بستری هستند.

آن‌ها گفتند: طبق گزارش مدیرکل مدیریت بحران در رسانه‌ها علت حادثه مشکل فنی اعلام شده است.

بنابه گزارش ایلنا، شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان در زمینه تولید انواع شمش فولادی کربنی و کم آلیاژی فعالیت داشته و در استان قم- سلفچگان- شهرک صنعتی سلفچگان- کوی نخل واقع شده است.

کد خبر 462033

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انفجار كشته و مصدوم کشته شدگان تشخیص هویت شناسایی کشته ها حادثه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: صبح امروز در محور نقده - پیرانشهر (پست دوآب)واژگونی پراید گزارش شد.

 حمید محبوبی افزود: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی جلدیان پیرانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین انجام و مصدومین حادثه به مرکز درمانی اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • 3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی
  • خسارت ۳ میلیارد دلاری محدودیت انرژی به صنعت فولاد کشور (اینفوگرافی)