Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:51:34 GMT

اینیستا جراحی شد؛ دوری چهار ماهه از میادین

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۹۴۲۰

اینیستا جراحی شد؛ دوری چهار ماهه از میادین

آندرس اینیستا ستاره 36ساله تیم ژاپنی ویسل کوبه که از ناحیه عضلات پا آسیب دیده به مدت چهار ماه از میادین دور خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، آندرس اینیستا یکی از ستارگان بزرگ فوتبال اسپانیا که مدتی است در جی‌لیگ ژاپن با پیراهن باشگاه ویسل کوبه بازی می‌کند در 36سالگی به دلیل مصدومیت از ناحیه عضلات پا تحت عمل جراحی قرار گرفته و به مدت 4 ماه از میادین دور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند اینیستا که در دیدار ویسل کوبه و اولسان هیوندای در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص بود از ناحیه پا درد می کشد بعد از شکست ویسل کوبه در این بازی به شهر بارسلون بازگشته و عمل جراحی او در این شهر توسط دکتر رامون کوگات و تیمش با موفقیت انجام شده است.

 

بر اساس این گزارش رئیس تیم پزشکی باشگاه ویسل کوبه هم در جریان جراحی اینیستا حضور داشته است. تیم پزشکی با صدور بیانیه ای اعلام کرد حال اینیستا خوب است و او دوران نقاهت بعد از جراحی را آغاز کرده است.

 

 

اینیستا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در دیدار ویسل کوبه مقابل شانگهای مصدوم شده و از زمین بیرون رفت. او در دیدار یک چهارم نهایی مقابل سوون سامسونگ کره تنها چند دقیقه به میدان رفت و آخرین دقایق حضور او در میدان در دیدار مقابل اولسان هیوندای در نیمه نهایی بود.

اینیستا ویسل کوبه ژاپن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینیستا ویسل کوبه ژاپن ویسل کوبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا با برتری برابر ازبکستان در ضربات پنالتی راهی دیدار نهایی شود.

به دنبال این پیروزی، کنفدراسیون فوتبال آسیا به پیروزی تیم ملی ایران واکنش نشان داد و نوشت: تیم ملی فوتسال ایران با درخشش باقر محمدی که توانست ۲ ضربه پنالتی را مهار کند راهی دیدار نهایی شد تا برای کسب سیزدهمین عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا رقابت کند.

شاگردان وحید شمسایی در دیدار نهایی باید روز یکشنبه به مصاف تایلند میزبان بروند.

کد خبر 6089348

دیگر خبرها

  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • کامبک آلومینیوم ناکام ماند ؛ انتقام به سبک اوسمار | چهار شلیک قرمز برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی
  • مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنند
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس