Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@16:31:04 GMT

لزوم توجه ویژه به وضعیت اشتغال شهرستان فریدن

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۹۴۶۳

لزوم توجه ویژه به وضعیت اشتغال شهرستان فریدن

حجت الاسلام شیاسی گفت: شهرستان فریدن دارای بارندگی مناسب، خاک مرغوب و گیاهان دارویی است اما وضعیت اشتغال آن نامناسب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فریدن، حجت الاسلام والمسلمین «اسماعیل شیاسی» در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فریدن ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) گفت: مدافعان حرم داعش را از میان برداشتند و امنیت را برای کشور تضمین کردند و پرستاران و کادر درمان نیز با مقابله و رفع بیماری کرونا، سلامت را برای جامعه تضمین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان فریدن با یادآوری مضمون قرآنی تغییر سرنوشت یک جامعه به دست خود، بیان کرد: شهرستان فریدن دارای بارندگی مناسب، خاک مرغوب و گیاهان دارویی است اما دارای وضعیت نامناسب در اشتغال است.

وی از عدم توازن میان کلانشهر اصفهان و شهرستان فریدن در توسعه اقتصادی انتقاد کرد و گفت: این موضوع مهاجرت مردم به حاشیه کلانشهرها را در برداشته است.

 

در ادامه «سید محمدتقی معین الدینی» به سابقه تاریخی شهرستان فریدن اشاره کرد و گفت: مبانی فرهنگی در این شهرستان به صورت ریشه داری شکل گرفته است و مشکلات اقتصادی نیز، نتوانسته در فرهنگ شهرستان خللی ایجاد کند و نشانه های آن را می توان در فعالیت موسسه های قرآنی، رسانه های مجازی و حقیقی یافت.

 فرماندار شهرستان فریدن با یادآوری اینکه امروزه دغدغه حفظ فرهنگ با اصلاح آن وجود دارد، تاکید کرد: در شهرستان فریدن به دلیل عمق و ریشه فرهنگی، نیاز به بازگشت فرهنگ غنی شهرستان وجود دارد.

معین الدینی از کسب رتبه برتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدن در میان اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تشکر کرد./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرماندار فریدن فریدن اشتغال شهرستان فریدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ حوزه علمیه تخصصی فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) آبادان، حوزه علمیه کوثر خرمشهر و حوزه علمیه فاطمیه اروندکنار از بین داوطلبان دارای شرایط در سطح ۲ (ویژه داوطلبین با مدرک دیپلم) و ۳ رشته مشاوره خانواده (ویژه طلاب دارای مدرک سطح ۲) طلبه می‌پذیرند.
علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند تا ۱۵ تیرماه به سامانه paziresh.whc.ir مراجعه کنند.
همچنین و شماره ۰۹۳۶۷۹۲۴۵۲۴ در دسترس علاقمندان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح خواهد بود