Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، با تاکید بر اینکه روز شنبه، روز ویژه ای برای فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تهران خواهد بود، گفت: با عزم و اراده ای که در کادر فنی و بازیکنان دیده می شود، می‌توان با پیروزی در فینال لیگ قهرمانان آسیا، یک روز بیادماندنی را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛  "نصرالله پریچهره" در پیامی به مناسبت این دیدار، حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را برای دومین بارطی سه سال گذشته، یک دستاورد بزرگ ملی دانست و افزود: نگاه ما و همه فوتبال دوستان به پرسپولیس ایران، نگاه ملی و مردمی است و با غیرت و تلاشی که از بازیکنان ایرانی سراغ داریم، مطمئن هستیم که پرسپولیس در بازی فینال، جانانه خواهد جنگید و به قهرمانی این تیم، امیدوار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از حضور تیم پرسپولیس تا این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا، از آن به عنوان یک کار بزرگ در شرایط امروز تحریم‌ها و کمبودها، یاد کرد و گفت: خوشبختانه تیم مدیریتی، هیات مدیره و کادر فنی باشگاه با حمایت وزارت ورزش و جوانان، شرایط خوبی را برای حضور پرسپولیس ایران در این رویداد مهم قاره کهن، فراهم کرده اند و علی رغم آنکه حریف کره ای از بودجه مالی قابل توجه و شرایط بهتری برخوردار بوده، اما باور ما براین است‌ که تیم پرسپولیس اگرچه با حداقل امکانات به فینال آسیا راه یافته، قادر است با یک پیروزی بزرگ، دستاورد تاریخی و فراموش نشدنی داشته باشد.   مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، حمایت همه‌جانبه از پرسپولیس را در آستانه این دیدار مهم، ضروری دانست و افزود: پیام رییس‌جمهوری و درنظرگرفتن هدیه ای برای تیم پرسپولیس در صورت قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، نشان از نگاه حمایتی و ارزشمند دولتمردان از سرخ پوشان پایتخت دارد. امیدواریم روز شنبه دل همه مردم کشور شاد شود و بعد از حدود ۲۷ سال که قهرمان لیگ باشگاه های آسیا نشده ایم، این مهم با دعای مردم سزاوار، فوتبال دوست و قدرشناس ایران عزیز، محقق شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران نصرالله پریچهره لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم

تیم بسکتبال شهرداری گرگان، دومین بازی فینال سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۲۱:۳۰ امروز (چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) دومین بازی از سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، به میزبانی سالن آزادی برگزار شد که تیم شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۹۵ - ۸۵ حریف قدرتمند خود را شکست داده و سری را به بازی سوم بکشد.

با شروع بازی شاگردان مصطفی هاشمی عملکرد نسبتا خوبی داشتند و با درخشش سالار منجی و محمد یوسف‌وند، کوارتر نخست را ۲۳-۲۲ بردند، اما در ادامه این تیم الریاضی لبنان بود که با درخشش علی منصور و کیکانوویچ ۱۸-۲۳ کوارتر دوم را برنده شد تا نیمه نخست را ۴۱ - ۴۵ با پیروزی به پایان برساند.

با آغاز نیمه دوم، شهرداری گرگان عملکرد بهتری در دفاع داشت و موفق شد کوارتر سوم را ۲۶-۲۲ برده و بازی را در پایان این کوارتر، به تساوی ۶۷ - ۶۷ بکشد. در کوارتر سوم نیز عملکرد خوب دفاعی شهرداری با درخشش ویل چری در حمله همراه بود تا شاگردان هاشمی ۲۸-۱۸ کوارتر چهارم را برده و در پایان با ۱۰ امتیاز اختلاف برنده بازی شوند.

بازی نخست این دو تیم در سری فینال نیز یک هفته قبل به میزبانی تیم الریاضی در لبنان برگزار شد که آن‌ها با نتیجه ۹۵ - ۶۰ شهرداری گرگان را شکست داده بودند.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار برابر حریف خود به پیروزی دست یابد، پیروز سری شده و عنوان قهرمانی را ازآن خود خواهد کرد. به این ترتیب هر یک از دو تیم بازی سوم را ببرند، قهرمان این رقابت‌ها خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • کین: بلینگام سعی داشت تمرکزم را در صحنه پنالتی بر هم بزند
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!