Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@10:51:02 GMT

پخش یک سریال خارجی جدید از شبکه چهار سیما

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۹۵۳۷

پخش یک سریال خارجی جدید از شبکه چهار سیما

سریال خارجی «اثبات بی گناهی» محصول سال ۲۰۱۹ آمریکا برای اولین بار از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سریال خارجی «اثبات بی گناهی» محصول ۲۰۱۹ برای اولین بار از شبکه چهار سیما پخش می شود.

«اثبات بی گناهی» با نام اصلی Proven Innoncent توسط Patricia Riggen کارگردانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال در سال ۲۰۱۹ در ژانر درام در آمریکا تهیه و تولید شده است.

سریال ۱۰ قسمتی «اثبات بی گناهی» با مدیریت دوبلاژ رضا آفتابی از شنبه ۲۹ آذرماه هر شب ۳۰ دقیقه بامداد پخش می شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: مادلین اسکات و برادر دوقلوی او لیوای در دوران دبیرستان به قتل دوست صمیمی مادلین رزماری لینچ محکوم و ناعادلانه به زندان می روند . دادستان که مرد مقتدریست علیرغم عدم وجود مدارک کافی آنها را محکوم می کنند . مادلن در زندان درس می خواند و بعد از حدود ۱۰ سال از زندان آزاد می شود.او اکنون وکیلی ماهر است که به همراه ایزی دفتر وکالتی دارند و از زندانیانی دفاع می کنند که بی دلیل محکوم شده اند . هدف مادلین بعد از کمک به محکومین نابود کردن دادستانیست که او و برادرش را محکوم کرد . گور بلوز که اکنون قصد ورود به دنیای سیاست را دارد کمپین خود برای مقام دادستان کل را راه اندازی کرده…

سریال «اثبات بی گناهی» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما از روز شنبه هر شب ۳۰ دقیقه بامداد پخش و در ساعت ۱۸ بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اثبات بی گناهی شبکه چهار سیما پخش می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟

مهران مدیری قصد دارد سریال جدیدی با نام «پدر قهوه» را برای انتشار در شبکه نمایش خانگی تولید کند. «پدر قهوه» داستان مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

به‌نظر می‌رسد مهران مدیری قرار است بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ ساخت یک سریال جدید رفته است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود.

مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، خود نیز در این کار جدید بازی می‌کند. بر اساس شنیده‌ها، ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند.

مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های پرمخاطب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

منبع: همشهری آنلاین

tags # مهران مدیری سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس