Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید پرویز فتاح پیش از ظهر امروز در بازدید از روند احداث پایانه نفتی جاسک، اظهار کرد: به ثمر رسیدن این پروژه مهم که به همت شرکت‌های داخلی در حال انجام است، یک دستاورد بزرگ ملی بشمار می‌رود.

وی با بیان این که دقت در روند واگذاری پروژه‌ها و رعایت موضوعات حقوقی در حوزه اجرای پروژه‌های کلان آینده توسعه سواحل مکران نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: کار بزرگی در منطقه جاسک در حال انجام است که آینده این منطقه را متحول خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بنیاد مستضعفان کشور همچنین در این بازدید از جزییات روند اجرای پروژه‌های احداث مخازن ذخیره نفت خام نیز پرسش‌هایی را از مدیران کارگاه‌ها مطرح کرد.

 

فتاح یکی از دستاوردهای اجرای این پروژه شامل خط لوله عظیم کوره تا جاسک و احداث مخازن و اسکله‌های صادراتی نفت در بندر جاسک را ایجاد تحول بزرگ در زمینه اشتغال و آبادانی منطقه مکران برشمرد و گفت: حتما این قبیل پروژه‌ها باید با پیوست ایفای نقش اجتماعی در زندگی مردم این منطقه همراه باشد و شاهد آن هستیم که شرکت‌ها در بخش‌های مختلف در حال استفاده از ظرفیت نیروهای استانی هستند و باید این روند تداوم یابد.

انتهای پیام/ 88055/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف فتاح بازدید گوره هرمزگان بندرعباس جاسک مخازن ذخیره پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان

جهانبخش نوکانی  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: از تعداد کارت های مسدود شده ۲۴۹ کارت سوخت بنزین و ۴۱ کارت نفتگاز در استان کردستان به علت عرضه خارج از شبکه مسدود شده است.

 مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای کردستان با بیان اینکه ۷۰ درصد مسدودیت‌ها مربوط به رانندگان تاکسی می‌باشد در ادامه افزود: ۵۰ درصد مربوط به شهرستان مریوان است.

وی افزود: از ابتدا سال جاری تا کنون ۶۳۸ بازدید از جایگاه‌های سوخت در سطح استان انجام شده است.

مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای استان کردستان گفت: از ۲۵ دی سال گذشته تاکنون ۲۳ میلیون لیتر نفتگاز در قالب طرح فول باک در مرزهای استان عرضه شده است.

نوکانی از ۲۳۸ هزار و ۵۶۶ لیتر تخلف بنزین صورت گرفته در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»