Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: ۵۳۸ هزار بسته کمک‌معیشتی و ۳۴ میلیون ماسک میان نیازمندان در قالب کمک‌های مومنانه توزیع شد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام  دفاع‌پرس، سردار «احمد ذوالقدر» در جریان برگزاری مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه  در مصلی حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار شد، گفت: در استان تهران بیشترین حاشیه‌نشینی وجود دارد و فقر بیداد کند؛ ولی تلاش بسیجیان در فقرزدایی به گونه‌ای بوده که بسیار قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تاکنون طی چهار مرحله کمک‌های مومنانه، تعداد ۵۳۸ هزار بسته کمک‌معیشتی و ۳۴ میلیون ماسک توزیع شده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) ادامه داد: فقط در یک کارگاه سپاه روزانه ۲۱ هزار ماسک تولید می‌کنیم؛ علاوه بر این با کمک خیّرین نیز ۵۹ میلیون ماسک توزیع شده و همچنین ۴۵۸ رأس قربانی هم ذح و بین ۱۶۱ هزار نفر از نیازمندان توزیع شده است.

 ذوالقدر اضافه کرد: توسط ۳۸۰‌ نفر از خیّرین، تبلت و گوشی هوشمند تهیه شده و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفته است؛ همچنین ۱۲۱ هزار گان پزشکی برای مراکز درمانی تهیه و توزیع شده است.

وی تصریح کرد: امروز در این مرحله از توزیع کمک‌های مومنانه فقط ۷ هزار بسته معیشتی یعنی‌۷۰‌نن برنج تهیه شده که به موازات این کمک‌ها در نواحی بسیج سپاه استان تهران هم هر کدام ۲ هزار بسته تهیه کردند.

فرمانده سپاه استان تهران همچنین با اشاره به طرح شهید سلیمانی، اضافه کرد: یکی‌از افتخارات بسیج، طرح شهید سلیمانی است که در این طرح بسیجیان تاکنون به ۱۶ هزار خانه برای شناسایی بیماران کرونایی و کمک به آن‌ها مراجعه کرده‌اند.

ذوالقدر اظهارداشت: با بنیاد مسکن نیز تفاهم کرده‌ایم که هزار و ۵۰۰ خانه برای محرومان بسازیم؛ همچنین برای خانواده شهدای مدافع حرم نیز ساخت ۱۵ خانه پیش‌بینی و تاکنون سه خانه تحویل داده شده است.   بیشتربخوانید: ترس دشمن از انتقام شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده کمتر از انتقام اصلی نخواهد بود  
انتهای پیام/  برچسب ها: سردار ذوالقدر سپاه شهید حاج قاسم سلیمانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار ذوالقدر سپاه شهید حاج قاسم سلیمانی کمک های مومنانه استان تهران هزار بسته توزیع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی