Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اشاره به لزوم زمینه‌سازی برای اجرای بهتر نظام بهره‌وری در کشور گفت: اجرای دقیق نظام بهره‌وری در ساختار اداری کشور نیازمند اصلاح قوانین و استفاده از ظرفیت نیروهای جوان و متخصص است.

علیرضا آشناگر در دیدار با رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران که به سمنان سفر کرده اظهار کرد: استان سمنان از اجرای طرح‌های کاربردی برای بهره وری نیروی انسانی و نظام اداری استقبال می‌کند اما برای اجرای این طرح باید به زیرساخت و فرایند انجام امور هم توجه ویژه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: هدف نهایی نظام بهره‌وری در کشور، افزایش کیفیت در خدمات رسانی به آحاد جامعه است و باید با به کار گماردن نیروهای متخصص و خلاق برای اجرای این طرح مهم اقدام کرد.

استاندار سمنان تصریح کرد: اقدامات خوبی برای اجرای نظام بهره وری در استان سمنان در حال انجام است و این رویه مثبت و ارزشمند ادامه یابد.

آشناگر تصریح کرد: به طور قطع بهره‌وری بدون توجه به مسایل زیرساختی و اصلاح قوانین در کشور اجرا نخواهد شد و باید این رویه کارشناسی را با رفع مشکلات مختلف از دیدگاه نظری به رویه عملیاتی تبدیل کرد.

اعضای کمیته بهره‌وری استان سمنان بزودی منصوب می شوند
نادر مالکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان نیز از برنامه‌ریزی برای انتصاب اعضای کمیته بهره‌وری در این استان اظهار کرد: صدو احکام اعضای کمیته بهره‌وری استان سمنان براساس چارچوب‌های تعیین شده در دستور کار بوده و تدوین برنامه‌های عملیاتی برای اجرایی این رویکرد ارزشمند برای توسعه استان در حال تبیین است .

وی گفت: مطالعاتی از سال‌های گذشته برای اجرای طرح بهره وری در استان سمنان انجام شد و بخشی از شاخص‌های این موضوع تعریف و درگام اجرائی قرار گرفت.

مالکی با اشاره به اقدامات این استان در حوزه اجرای نظام بهره‌وری خاطرنشان کرد: بخشی از طرح‌های اقتصادی و توسعه‌ای استان سمنان در سال‌های گذشته با موضوع بهره وری تامین اعتبار و در گام اجرائی قرار گرفت.

وی با اشاره به روند مناسب اشتغالزایی در استان طی سال‌های اخیر افزود: طرح‌های اقتصادی با استفاده از ظرفیت های موجود و برنامه محور بودن، می تواند روند اشتغال پایدار در استان سمنان را هموار سازد.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان ملی بهره وری استاندار سمنان علیرضا آشناگر نظام بهره وری استان سمنان برای اجرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در قالب این نشان صادراتی ، دو شرکت خودروسازی استان سمنان با پارک علم و فناوری این استان تفاهم نامه امضا کردند که تحقیقات تولید محصول سنسورهای اکسیژن را انجام دهند .  در استان سمنان سالانه یک و نیم میلیون دلار واردات سنسورهای اکسیژن انجام می شود .

سمنان با شعار «استان امن برای سرمایه گذاری، قطب فناوری و بهشت گردشگری» در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور  داشت.
این استان در سالن ۴۱ با ۴ کانتر و حضور ۵ شرکت صادراتی در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داشت.
کانتر شماره یک، اقتصاد خودرو با حضور ۵ خودروساز استان، کانتر شماره ۲، اقتصاد دیجیتال با بهره گیری از تمامی ظرقیت‌های موجود، کانتر شماره ۳، سرمایه گذاری خارجی با بهره گیری از ظرفیت‌های خارجی استان و کانتر شماره ۴ نیز با عنوان کانتر آزاد با بهره گیری از سایر ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های مختلف صنعت، تولید، اقتصادی و سرمایه گذاری فعالیت می کرد.
از ۲۷ سال پیش تا سال ۱۴۰۰ در استان سمنان در مجموع ۱۹۹ میلیون دلار قرارداد جذب سرمایه گذاری خارجی صورت گرفته و از سال ۱۴۰۰ تا کنون و طی ۲ سال، ۱۹۵ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی آن هم در شرایط تحریم و تنش‌های منطقه‌ای و بین المللی به ثبت رسیده که می‌توان از آن به عنوان یک جهش نام برد.
استان سمنان پنجمین رتبه حجم صادرات محصولات دانش بنیان را در سطح کشور به خود اختصاص داده و بر اساس گزارش‌ها یک ششم فروش محصولات دانش بنیان کشور مختص استان سمنان است.
نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴ از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مشارکت ۶۸ کشور دنیا در تهران برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت بانوان شاهرودی از اجرای طرح نور+ فیلم
  • رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان
  • بلینکن آتش‌بس با حزب‌الله همزمان با ادامه جنگ در غزه را غیرممکن خواند
  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه ریزی کشور
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • موارد تسری مزایا و امتیازات قوانین ایثارگران مشخص شد