Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: دستورالعمل نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ابلاغ شده و این آزمون مجازی برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد استان، مهدی طاهری اظهار داشت: دستورالعمل نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از سوی معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شد و این آزمون به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی با مشارکت موسسه های قرآنی سراسر کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در سه گروه امتحانی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم (دو رشته)، گروه معارف اهل بیت(ع) (سه رشته) و حفظ قرآن کریم (9 رشته) در هفته اول اسفند ماه برگزار خواهد شد

این مقام مسئول ادامه داد: مرحله ثبت نام از اول دی ماه آغاز و این روند به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره این آزمون، اطلاع از رشته ها و نحوه ثبت نام می توانند از طریق سامانه اینترنتی به نشانیwww.quranedu.ir  از یکم دی ماه مراجعه کنند.

طاهری بیان کرد: آزمون هفته اول اسفندماه امسال در همه رشته ها به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد و نفراتی که موفق به کسب حد نصاب قبولی شوند گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

جامعه قرآنی برای شهید سلیمانی چله گفتمان‌سازی می‌گیرد/ راه‌اندازی دارالقرآن شهید سلیمانی در پایتختفرصتی برای حفظ قرآن در ایام کرونا/ مشهورترین مؤسسات حفظ قرآن در تهران کدامند؟ناجا مسابقات قرآنش را به سبک مسابقات سازمان اوقاف از امروز برگزار می‌کند

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: شناسایی و معرفی نخبگان و استعدادهای درخشان قرآنی به ویژه در گروه سنی نوجوانان و جوانان و سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی موسسات و مراکز قرآن کشور از مهمترین اهداف اجرای این آزمون است.

طاهری عنوان کرد: استفاده از بستر فضای مجازی جهت ارزیابی دانش قرآنی مخاطبان از دیگر اهداف این آزمون است.

انتهای پیام/132/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رقابت ها با حضور پرشور دانش آموزان البرزی برگزار شد و نفرات برتر به مرحله کشوری صعود می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود