Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه رضایی صبح چهارشنبه در جلسه مواد مخدر در محل استانداری زنجان، برلزوم ورود جدی تمام دستگاه های فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در استان تاکید کرد و گفت: کاهش این معضل شوم نیاز به عزم جدی دارد.

وی با بیان اینکه اعتیاد خانواده های را دچار مشکلات عدیده ای می کند، گفت: باید به توانمند سازی خانواده ها ی معتادین ویژه توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، به اجرای طرح یاری گران زندگی در استان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته در ۲۰ درصد مدارس استان به صورت حضوری و با مشارکت اولیا و مربیان انجام شد و امسال هم به علت شیوع کردند در ۳۰ درصد مدارس به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

رضایی بر لزوم تقویت مهارت های آموزشی برای خانواده های معتادین و به خصوص معتادین بهبود یافته در استان تاکید کرد و ابراز داشت: دراین خصوص فنی و حرفه ای زنجان مدیریت لازم را داشته باشد.

وی ابراز داشت: توانمند سازی بانوان در مناطق آسیب پذیر در پیشگیری از اعتیاد بسیار موثر است و باید به این مهم بسیار توجه شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: سازمان های مردم نهاد مناطق آسیب پذیر استان اقدامات خوبی را انجام می دهند و این فعالیت ها قایل تقدیر است.

کد خبر 5097284

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی زنجان توانمندسازی فاطمه رضایی ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان آلودگی هوا شب یلدا شهرستان کرج قاسم سلیمانی تبریز محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون

به گزارش قدس خراسان، به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه "ایکس‌ری" کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور مواد مزبور که از نوع هرویین فشرده و شیشه بود را کشف کنند.

این مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود با هوشیاری و دقت عمل کارشناسان مزبور کشف شد.

دیگر خبرها

  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است