Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@15:12:32 GMT

گلزن دربی سوژه روز فوتبال جهان! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۹۹۳۸

گلزن دربی سوژه روز فوتبال جهان! (عکس)

جری بنگستون مهاجم سابق پرسپولیس به دلیل زدن ماسک در حین بازی های تیمش، به سوژه رسانه های دنیا تبدیل شد.

به گزارش "ورزش سه"، جری بنگستون مهاجم سابق پرسپولیس که در لیگ پانزدهم برای این تیم به میدان رفت، به سوژه رسانه های دنیا تبدیل شده است و از او به عنوان مرد نقابدار یاد می شود.


داستان از این قرار است که پس از شیوع ویروس کرونا و از سرگیری مسابقات ورزشی در کشور هندوراس، بنگستون بازیکن تیم سی دی الیمپیا در تمامی دیدارهای تیمش با ماسک بر صورت در بازی ها حاضر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سایت گل درباره او نوشته است: جری بنگتسون، تنها بازیکن الیمپیا و جهان که نقاب زده است کیست؟ این مهاجم هندوراسی از ابتدای بحران سلامت و شیوع ویروس کرونا، با نقابی بر صورت بازی کرده است و حتی زدن ماسک نیز کیفیت عملکرد او را کم نکرده است.

 

 

 

تصاویر بازی بازیکن فوتبال با ماسک در جریان دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان کونکاکاف 2020 بین الیمپیا و مونترال ایمپکت منتشر شد. نام وی جری بنگتسون مهاجم تیم ملی هندوراس است که مدتهاست این کار را انجام می دهد.

 

اما او کیست و چرا این کار را می کند؟ او 33 ساله است و در جام جهانی 2014 برزیل برای تیم ملی خود بازی کرد و در آنجا از مرحله گروهی حذف شدند. او این نقاب را از زمان شروع مجدد فوتبال در کشورش در اواخر سپتامبر سال جاری در تساوی کلاسیک بین سی دی الیمپیا و رئال اسپانا در لیگ برتر هندوراس به صورت زده است.

 

اگرچه اعتقاد بر این است که زدن ماسک در حین برگزاری مسابقات، به دلیل فعالیت بدنی و عملکرد بالا در ورزشکاران، تنفس را برای آنها مختل می کند، اما این مهاجم خلاف این مسئله را نشان می دهد زیرا بنگستون در دیدارهای اخیر 7 امتیاز برای تیمش کسب کرده  و تیم او برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آمریکای شمالی و مرکزی می جنگد.

 

 

 

پدرو تروگلیو سرمربی الیمیپا در این خصوص گفت: این حرکت جری بنگستون عجیب است زیرا او تنها بازیکن در این تیم و در مسابقات لیگ قهرمانان است که با ماسک بازی می کند. این او را اذیت نمی کند و او برای تیم ما گلزنی می کند.

 

طبق گفته روزنامه های محلی مانند Diario Deportivo Diez، جری بنگستون این کار را انجام می دهد تا خودش از خطر ابتلا به ویروس کرونا مصون نگه دارد و با این حرکت، از خانواده اش در برابر ابتلا به ویروس کوید-19 محافظت کند.

هندوراس تیم ملی هندوراس پرسپولیس تهران جری بنگستون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هندوراس تیم ملی هندوراس پرسپولیس تهران جری بنگستون جری بنگستون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۹۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود