Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که منتقد همیشگی بیرانوند بود معتقد است که این تیم مقابل اولسان هیوندای کار سختی در پیش دارد اما شاگردان یحیی گل محمدی محکوم به برد هستند و حامد لک یک دروازه بان ششدانگ است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ما می گوید:

اگر ویسل کوبه ژاپن به فینال صعود می کرد پرسپولیس کار راحت تری به نسبت داشت اما تیمی که می خواهد قهرمان شود باید هر تیمی که مقابل آن ها قرار می گیرد برایشان تفاوتی نداشته باشد و سعی کنند بهترین عملکرد را در زمین داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید قلیچ دروزاه بان سابق پرسپولیس می گوید:

به عنوان مربی و در مسابقاتی که قبلا به عنوان جام باشگاه های آسیا برگزار می شد روی نیمکت پرسپولیس حضور داشتم و تجربه بازی مقابل پوهانگ استیلرز و سوون سامسونگ را دارم، تیم های کره ای بسیار سرعتی و منظم فوتبال بازی می کنند و باید مدافعان و هافبک های دفاعی پرسپولیس بیشتر از بازی های گذشته تلاش کنند تا اجازه هنرنمایی به کره ای ها را ندهند.

وحید قلیچ در ادامه با اشاره به تمرینات پرسپولیس پیش از سفر به دوحه می گوید:

مراحل آماده سازی در دو هفته گذشته با کمک فدراسیون فوتبال در کمپ تیم های ملی خیلی خوب بود هر چند که بازی های پرسپولیس برگزار نشد اما خوشبختانه بدون مصدوم و در شرایط مطلوبی به دوحه رفتند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تصریح کرد:

پرسپولیس نماینده فوتبال ایران است و در میادین بین المللی بحث قرمز و آبی مطرح نیست، اگر پرسپولیس در این شرایط کرونا بتواند جام را به ایران بیاورد و قهرمان این مسابقات شود از لحاظ جایگاه فوتبالی در آسیا برای ما اتفاق بسیار خوبی است اما برخی این موضوع را درک نمی کنند و آرزوی باخت پرسپولیس را دارند.

وحید قلیچ با انتقاد از مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال در شبکه های اجتماعی می گوید:

باشگاه پرسپولیس باید با این نوع تخریب ها برخورد کند و عکس العمل نشان دهد،رفتار پیشکسوت استقلال فقط برای جذب فالوور در فضای مجازی است و متاسفم که یک ایرانی برای هموطن خود آرزوی شکست می کند. بنده به عنوان یک پرسپولیسی جلوی این برخورد ایستاده ام و سایر قدیمی های پرسپولیس هم باید پاسخ آقای فنونی زاده را بدهند.

پیشکسوت سابق پرسپولیس در ادامه با اشاره به نقش حامد لک در بازی فینال گفت:

حامد لک یک خرید بسیار خوب از سوی کادر فنی بود، عملکرد حامد را از زمانی که در صبا حضور داشت زیر نظر دارم، او یک دروازه بان ششدانگ است و با عکس العمل هایشدر بازی فینال می تواند هم از لحاظ روحیه به تیم کمک کرد و هم از لحاظ فنی شایستگی هایش را بیشتر به نمایش بگذارد، حامد می تواند با ادامه عملکرد خوبش یکی از ارکان موفقیت در بازی فینال باشد.

وحید قلیچ در ادامه با اشاره به عملکرد علیرضا بیرانوند در بازی مقابل تاتنهام و اولین بازی در لیگ بلزیک گفت:

بیرانوند گلری است که بازی های او نوسان دارد، یک دروازه بان باید شرایطش یکسان باشه اگر یک بازی خوب بازی کرد نباید بازی بعد ذخیره باشد، بیرانوند متاسفانه در بلژیک مشاور خوبی ندارد و در غرور بازی با تاتنهام خوابید و کسی نبود از لحاظ روانی برای بازی بعد آماده اش کند، در حال حاضر با توجه به صحبت های مربی آنتورپ فکر می کنم بازگشت بیرانوند به شرایط بازی با تاتنهام سخت باشد چون علیرضا دروازه بان بسیار حساسی است و مسائل مختلف می تواند روی عملکرد او تاثیر بگذارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حامد لک علیرضا بیرانوند حامد لک علیرضا بیرانوند وحید قلیچ دروازه بان وحید قلیچ حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بسیاری از هواداران پرسپولیس گمان می‌کردند علیرضا بیرانوند ار بازی جام حذفی سرخ‌ها را همراهی می‌کند اما غیبت این گلر طولانی‌تر شد.

بیرانوند بعد از اینکه بازی با گل‌گهر، ملوان و صنعت نفت را از دست داد این هفته گچ دست خود را باز کرد اما نتوانست شرایط همراهی سرخ‌پوشان مقابل آلومینیوم را به دست بیاورد.

بیرو در روز بازی سرخ‌پوشان ویدیویی از تمرینات اختصاصی خود برای تقویت مچ دستش منتشر کرد. کادر پزشکی پرسپولیس تلاش می‌کنند بیرانوند را به دیدار حساس مقابل سپاهان در لیگ برتر برسانند.

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان