Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@22:07:24 GMT

مساجد و تکایای شهر و روستای بانه ضدعفونی شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۰۲۵۲

مساجد و تکایای شهر و روستای بانه ضدعفونی شدند

عطاء‌الله امینی گفت: با شیوع ویروس کرونا هیئت مذهبی محمد رسول‌الله(ص) شهرستان بانه مساجد و تکایای شهر و روستای این شهرستان را ضدعفونی کرد.

عطاء‌الله امینی مسئول هیئت مذهبی محمد رسول‌الله(ص) شهرستان بانه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار کرد: این هیئت بمدت یکسال است در شهرستان بانه شروع به فعالیت کرده و از زمان آغاز بیماری و شیوه ویروس کرونا در شهرستان بانه و روستاهای تابعه اقدام شایسته‌ای انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به تشریح اقدامات انجام شده توسط این هیئت مذهبی در بانه پرداخت و بیان کرد: گندزدایی معابر عمومی، مساجد، توزیع کمک‌های مومنانه در چند مرحله و اهدا به خانواده‌های بی‌بضاعت و آسیب دیده، توزیع ماسک رایگان بین مردم و غیره توسط این هیئت مذهبی انجام شده است.

 

وی عنوان کرد: اعضاء و رابطین هیئت محمدرسول الله(ص) با تمام توان و خالصانه در کنار مردم شهرستان بانه آماده هرگونه خدمات‌رسانی و کمک به مردم هستند.

 

مسئول هیئت مذهبی محمد رسول الله(ص) شهرستان بانه از مشارکت خیرین شهرستان بانه در تهیه کمک‌های مومنانه خبر داد و عنوان کرد: این افراد در ایام کرونایی همدل و همراه مردم این شهرستان بوده و هستند.

 

تهیه و توزیع یکصد هزار ماسک رایگان بین  مردم بانه

امینی ضدعفونی سطح معابر وجاهای شلوغ، ضدعفونی تمامی مساجد و تکایا وادارات سطح شهرو روستا، تهیه و پخش بیش از 500 بسته غذایی و بهداشتی بین خانوارهای بی‌بضاعت شهر و روستا و تهیه یکصدهزارعدد ماسک سه لایه و پخش بین همشهریان از جمله اقدامات انجام شده توسط این هیئت مذهبی در سال‌جاری بوده است.

 

وی همچنین ایجاد شغل برای 70 خانوار، ضدعفونی تمام مدارس شهر، پخش موادضدعفونی به تمام مدارس روستاهای این شهر و تهیه و پخت بیش از هفت هزار پرس غذا برای عید غدیر با همکاری ستاد اجرایی حضرت امام را از دیگر اقدامات انجام شده توسط این هیئت مذهبی برشمرد.

 

وی اضافه کرد: این هیئت همچنین با ضدعفونی و پخش ماسک و تب سنجی و فیلم‌برداری از مراسم کامل عزاداری تاسوعا وعاشورای حسینی، خدمت به ده نفر سالمند ومریض شهر بانه، تهیه و تحویل چندین تبلت و گوشی لمسی برای دانش‌آموزان بی بضاعت، ایجادکتابخانه درهیئت برای عموم همشهریان، تهیه و فروش لباس‌های اسلامی مردانه، زنانه، دخترانه و پسرانه با50 درصد تخفیف برای عموم همشهریان نیز به مخاطبان خود در بانه خدمت کرده است.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: ضدعفونی مساجد بانه هیئت مذهبی شهرستان بانه انجام شده الله ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از اجرای آسفالت به طول ۶۰ کیلومتر در محور روستایی جوزستان به معدن خبر داد.
روح‌الله غلامی گفت: با همت این اداره کل از سراهی جوزستان تا روستای معدن ۶۰ کیلومتر محور روستایی بود که بخش عمده آن آسفالت شده و تنها هفت کیلومتر باقی‌مانده که در دستور کار است.
وی افزود: در خصوص پل روستای کُل کُله قرارداد مشاوره برای ساخت پل جدید بسته شده است.
غلامی با اشاره به نقطه پر حادثه بخش ناغان گفت برای رفع نقطه حادثه خیز پنج میلیارد تومان برآورد شد که در سال جاری با رقم قابل مشاهده‌ای حل و رفع می‌شود.
وی با بیان اینکه شهرستان کیار از جمله شهرستان‌هایی است که کیلومتر جاده خاکی ندارد، گفت: تنها روستای ده‌کُهنه این شهرستان از سمت خانمیرزا بخش ارمند معادل ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر است که اعتباری برای بهسازی این محور پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • بارش شدید باران در روستای ریحان علیا شهرستان خمین
  • آیت الله ابراهیم امینی و تربیت عقلانی
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد