Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومیت،پس از انتشار اپلیکیشن تیک تاک TV در چین، دور‌از‌ذهن نبود که به‌زودی برای کشورهای دیگر نیز منتشر شود. تیک تاک TV در‌واقع نسخه‌ای از این اپلیکیشن محبوب برای تلویزیون‌های هوشمند است و به کاربر امکان می‌دهد ویدئوهای تیک تاک را روی تلویزیونی با صفحه‌نمایشی به‌مراتب بزرگ‌تر از گجت‌های قابل‌حمل تماشا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش‌ها آمده است که اپلیکیشن تیک تاک TV برای تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ منتشر خواهد شد و به‌نظر می‌رسد بریتانیا نیز اولین نقطه‌ی شروع برای انتشار نسخه‌ی تلویزیون هوشمند تیک تاک در اروپا باشد؛ البته تنها تلویزیون‌هایی از سامسونگ می‌توانند اپلیکیشن را نصب کنند که از سال ۲۰۱۸ به‌بعد ساخته شده باشند.

نکته‌ی مهم درباره‌ی تیک تاک TV انحصاری‌بودن آن برای محصولات سامسونگ است. درحقیقت، مقام‌های شرکت کره‌ای اعلام کردند تنها تلویزیون‌های هوشمند این شرکت می‌توانند اپلیکیشن تیک تاک TV را دریافت کنند. چنین اقدامی ازجمله تصمیمات اخیر شرکت سامسونگ بوده است که با هدف جذب مخاطبان بیشتر برای تلویزیون‌های هوشمند اتخاذ می‌شود.

در توضیحات سران شرکت کره‌ای، آمده است که ویدئوها و محتوای تیک تاک در دوازده دسته‌بندی مختلف در نسخه‌ی تلویزیون هوشمند آن قابل‌مشاهده خواهند بود؛ ازجمله طنز و غذا و بازی‌های ویدئویی. به‌گفته‌ی مقام‌های سامسونگ، چنین دسته‌بندی به راحت‌تر‌شدن یافتن محتوای دلخواه کاربران کمک خواهد کرد. ناگفته نماند برای تماشای ویدئوهای تیک تاک به ورود به حساب کاربری مخصوص نیازی نیست و تنها با اجرای اپلیکیشن در تلویزیون هوشمند می‌توان به هزاران ویدئو موجود در آن دسترسی پیدا کرد.

درنهایت، سران شرکت کره‌ای اعلام کردند اپلیکیشن تیک تاک TV در فروشگاه مخصوص برای کاربران دردسترس خواهد بود؛ اما با ورود مدل‌های جدید تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، اپلیکیشن تیک تاک TV به‌صورت از‌پیش‌نصب‌شده روی دستگاه موجود می‌شود تا کاربران به صرف وقت برای دانلود و نصب آن نیازی نداشته باشند.

شرکت بایت‌دنس، مالک اپلیکیشن تیک تاک، سال گذشته با مشکلات فراوانی مواجه شد. پس از تحریم‌های گسترده‌ی دولت آمریکا مبنی‌بر محدودیت فعالیت در ایالات متحده و حتی مسدودشدن دسترسی به آن، فشارهای دولت آمریکا تمامی نداشت. دولت ترامپ از بایت‌دنس می‌خواست بخش تجارت ایالات متحده اپلیکیشن تیک تاک را به شرکتی آمریکایی بفروشد و حتی موقعیتی نیز پیش آمد که شرکت‌های بزرگی، ازجمله مایکروسافت و والمارت برای خرید تیک تاک ابراز تمایل کردند. گفتنی است مقام‌های تیک تاک درباره‌ی این موضوع سکوت کرده‌اند که آیا نسخه‌ای از اپلیکیشن تیک تاک TV برای ایالات متحده نیز منتشر می‌شود یا خیر. 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تیک تاک تیک تاک TV سامسونگ تلویزیون های هوشمند اپلیکیشن تیک تاک TV ی تلویزیون ی تیک تاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان بی‌بی‌سی به ساختگی بودن اسناد درباره نیکا شاکرمی

بی‌بی‌سی پس از انتقادهای گسترده به اسناد ادعایی که امروز درباره نیکا شاکرمی از جانباختگان فتنه ۱۴۰۱ منتشر کرده بود، ساعتی پیش در توئیتی نوشت که بی‌بی‌سی خودش این اسناد را «بازسازی» کرده است! - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صبح امروز بی‌بی‌سی مدعی شد به اسناد فوق‌محرمانه‌ای درباره خانم نیکا شاکرمی دست پیدا کرده است؛ این شبکه در ابتدا اعلام نکرده بود که اسناد باسازی شده است و خبر منتشره به نحوی بود که گویا خودِ اسناد را در معرض دید عموم قرار داده است! اسنادی که با ادعاهای پرطمطراقی مثل «اختصاصی» و «فوق‌محرمانه»! منتشر می‌شد.

از همان ابتدای انتشار این اسناد، کاربران بسیاری با کمی بررسی آنها، به بی‌بی‌سی یادآوری کردند که حتی فونت نوشته‌های این سند هم کاملاً آشکارا ساختگی و غیرواقعی است و با فونتهایی که در ایران و در مکاتبات استفاده می‌شود تفاوت دارد.

بدون تاریخ و بدون شماره بودن سندی، آنهم فوق‌محرمانه، یکی دیگر از نشانه‌های جعلی بودن این اسناد بود. ضمن اینکه بی‌بی‌سی تلاش بسیاری کرده بود تا از طریق فوتوشاپ، برخی خط‌های این سند ادعایی را کم‌رنگ کند که مثلاً موضوع اسکن‌بودن آنها را تداعی کند، اما حتی همین فوتوشاپهای مبتدی هم از دید کاربران دور نماند.

پس از چند ساعت تمسخر این اسناد توسط تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی، بی‌بی‌سی نهایتاً نوشت که اسناد را خودش بازسازی کرده است!

و البته این نکته باز هم با تمسخر مضاعف روبرو شد؛ چه آنکه همچنانکه بسیاری نوشته‌اند، اگر قرار باشد چنین ادعایی را باور کنیم، به نحو بسیار ساده‌ای هر  کسی می‌تواند اسنادی را با فوتوشاپ، و البته حرفه‌ای‌تر از بی‌بی‌سی، جعل کند و بگوید که برای حفظ امنیت افرادی که اسناد را به دستش رسانده‌اند آنها را بازسازی کرده است!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • چگونه تیک‌تاک از یک اپلیکیشن محبوب به تهدیدی برای آمریکا تبدیل شد؟
  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۴ به‌لطف هوش مصنوعی، سود خود را ۱۰ برابر کرد
  • گشتی در اقتصاد جهان | افزایش سود سامسونگ با هوش مصنوعی
  • اذعان بی‌بی‌سی به ساختگی بودن اسناد درباره نیکا شاکرمی
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود