Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@01:36:07 GMT

بررسی علل بروز ناباروری در مردان

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۰۳۵۹

بررسی علل بروز ناباروری در مردان

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه تلویزیونی پایان ناباروری که به موضوعات مرتبط با سلامت باروری و ناباروری اختصاص دارد، در این قسمت میزبان کاوه سلطان‌زاده متخصص اورولوژی و ناباروری مردان و عضو تیم تخصصی پژوهشگاه ابن‌سینا است که درباره علل بروز ناباروری در مردان توضیح می‌دهند.

نیمی از موارد ناباروری ناشی از علل مردانه است و عوامل متعددی از جمله اختلالات ساختاری دستگاه تولید مثل، اختلالات هورمونی و برخی بیماری‌ها، از جمله واریکوسل می‌توانند زمینه‌ساز ناباروری در مردان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، سبک زندگی ناسالم از جمله عواملی است که می‌تواند توان باروری مردان را کاهش دهد.

برنامه تلویزیونی پایان ناباروری زنان با مشارکت گروه دانش شبکه چهار سیما و پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا تولید می‌شود و سری جدید این برنامه، با بخش‌های جدید و متنوع، مانند کلاس ناباروری و گفت‌وگو با زوج‌های نابارور، به تهیه کنندگی مرجان بیات و اجرای مینا هاشمی و مجتبی حصامی، شنبه‌ها ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

کد خبر 5097247

منبع: مهر

کلیدواژه: درمان ناباروری برنامه تلویزیونی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا کووید 19 آمار کرونا سیما سادات لاری واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ستاد ملی مقابله با کرونا سازمان غذا و دارو افسردگی دانشگاه علوم پزشکی تهران روز پرستار دانشگاه علوم پزشکی ایران شب یلدا شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است

محمد صالح پیروتی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مهاباد با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در این شهرستان بروز بوده، گفت: ضروری است کارفرمایان بیمه‌های کارگران را متناسب با رسته شغلی خود پرداخت کرده و نسبت به طرح طبقه بندی مشاغل اهتمام داشته باشند.

وی یادآور شد: هر میزان سرمایه‌گذاری‌ها روی منابع انسانی در جوامع بیشتر باشد، به همان میزان قادر خواهند بود در توسعه اقتصادی، اشتغال آفرینی و رونق تولید اثربخش باشد.

مهاباد دارای ۲۶۰ هزار نفر جمعیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • آشنایی با روش میکرواینجکشن در لقاح مصنوعی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است
  • مهم‌ترین عوامل ناباروری در بانوان (فیلم)
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • تقریباً ۱۵ درصد زوجین در بردسکن مشکل ناباروری دارند
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • درخشش سینای پرسپولیس دود شد و به هوا رفت!